Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Expansion Voices
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 24/11/2013 :  15:02:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Sorry 'Expansion Manager'
Ga naar bovenaan de pagina

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 25/11/2013 :  13:38:41  Toon profiel  Reageer met citaat
@T-Rossie,

dankjewel,

VrGr
eddy

Funplayer
New Member

20 berichten

Geplaatst - 26/11/2013 :  17:09:18  Toon profiel  Reageer met citaat

Is dit de expansion manager?

http://download.yamaha.com/search/detail/?site=de.yamaha.com&language=de&category_id1=16277&category_id2=16084&product_id=1883955&asset_file_language=EN&asset_id=60255

Groet,
Paul

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 26/11/2013 :  17:34:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja dat is hem. Voorlopig nog versie 1.0.0 maar in het voorjaar heeft men ons een uitgebreide beloofd.

bonfire
Average Member

242 berichten

Geplaatst - 26/11/2013 :  18:28:55  Toon profiel  Reageer met citaat
voice creator……..het schijnt nergens echt duidelijk te zijn……
ich wollte damit nur zum Ausdruck bringen, dass selbst den Händlern bei der Vorführung nicht ausdrücklich klar
gesagt wurde, dass der Voice-Creator nicht mehr im T5 vorhanden ist. Die Expansion-Voices also nicht mehr mit den
Library Load, oder individual Load geladen werden können.
Was nun der neue Softwaremanager nun wirklich kann, wird z.Zt. im Yamaha-Forum ausdrücklich dis***iert und z.Zt.
scheint er nicht so zu funktionieren , dass die alten Librarys ordnungssgemäß geladen werden können.
Abgesehen davon, kann ich mir schlecht vorstellen, wenn die Custom-Voices zu den Premien-Packs geladen werden,
dass sie mit der alten Adresse von den Regs gefunden werden. ?

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 26/11/2013 :  18:46:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik dacht dat ik toch duidelijk genoeg was geweest.......

Groet,
Ruud

muzikant
Average Member

235 berichten

Geplaatst - 26/11/2013 :  20:57:25  Toon profiel  Reageer met citaat
De T5 is er nog niet eens en sommigen zien al problemen.

Natura Artis Magistra...

maartenb
Moderator

863 berichten

Geplaatst - 27/11/2013 :  08:17:45  Toon profiel  Reageer met citaat
@bonfire, ik denk dat je deze post van Ruud gemist hebt:

"Beste leden,

Graag wil ik een aantal zorgen wegnemen m.b.t. het ontbreken van de Voice Creator functie en het laden van derde-partij-klanken naar de Flash Module. Ik hoop daarbij wat rust te creëren binnen diverse fora.

Uit eerste hand en zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Yamaha een PC-programma ontwikkelt die de Voice Creator functie overneemt. Het laden van enkele Custom Voices / Expansion Voices zal daarmee mogelijk zijn. Over de releasedatum kan nog niets worden gezegd. Tot die tijd staat alleen de Voice Set ter beschikking om klanken te editen.

De Expansion Manager maakt het mogelijk om Premium Packs in zijn geheel of enkele klanken uit diverse Premium Packs als zelfsamengestelde Pack te laden naar de Flash Module via USB of WIFI. Ook een Apple/Mac versie is snel beschikbaar.

Hoort zegt het voort.......

Groet,
Ruud"

Staat in deze forumdraad.

Maarten

bonfire
Average Member

242 berichten

Geplaatst - 27/11/2013 :  12:18:17  Toon profiel  Reageer met citaat
nee hoor niet gemist maar wie weet wat de toekomst nog allemaal brengt……ik koop geen Mercedes zonder voorruit en deuren met de belofte dat deze nog ontwikkeld worden maar dat er over de releasedatum/leverdatum niks gezegd kan worden…….Yamaha pretendeert de Mercedes onder de keyboards te zijn (waar ik het mee eens ben) maar waarom dan een keyboard met "geweld" (=net voor de feest/geschenk dagen )op de markt slingeren wat nog niet af is?????

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 27/11/2013 :  12:53:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Ton,
Zou je er niet verstandig aan doen om gewoon te wachten met aanschaffen totdat je tevreden bent met de oplossingen die Yamaha de komende maanden gaat presenteren?
Vrijwel iedereen die de T5 gehoord/gezien heeft is razend enthousiast en neemt het voor lief dat de edit software wat later komt. Je kunt er wel over blijven mopperen maar dat lost totaal niets op en lijkt me niet goed voor jouw bloeddruk en is toch min of meer 'storend' voor andere forum bezoekers.

bonfire
Average Member

242 berichten

Geplaatst - 27/11/2013 :  13:10:03  Toon profiel  Reageer met citaat
ik mopper niet ,ik stel wat vast.Met mijn bloeddruk is alles OK (dank voor je interesse).

****edit moderator: Alle niet ter zake zijnde informatie verwijderd. Gelieve Bij het onderwerp te blijven.****
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000