Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 FAQ lijst van Yamaha
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

T-Rossie
Moderator

3238 berichten

Geplaatst - 19/11/2013 :  23:41:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Versie 1.1 van Yamaha (duitse Yamaha forum)

Yamaha Expansion Manager
Q: Wat is de Yamaha Expansion Manager ?
A : De Yamaha Expansion Manager is een gratis , gratis PC software applicatie waarmee het flexibel beheer van premie en uitbreidingspakket inhoud aan gebruikers en hen in staat stelt draadloos of via een USB-flashgeheugen voor Tyros5 moeten worden overgedragen en daar installeren .

Q : Is deze applicatie beschikbaar voor PC of Mac?
A : Op dit moment , de Yamaha computer is beschikbaar voor de PC Expansion Manager . Een Mac OS- versie is in ontwikkeling.

Q : Waar kan ik de Yamaha Expansion Manager PC-versie ?
A : Gebruik de hier getoonde
Download Link http://download.yamaha.com/search/product/?language=de&site=de.yamaha.com&category_id=16084&product_id=1883955
en geleidelijk volg de Quick Start Guide .

Q : Hoe gebruik ik de Yamaha Expansion Manager ?
A : Volg de stapsgewijze snelstartgids . Voor meer informatie , lees de handleiding voor Yamaha Expansion Manager .

Q : Wanneer moet ik de Yamaha Expansion Manager toe te passen ?
A : De Yamaha Expansion Manager moet worden toegepast op Tyros5 om aangeschafte Tyros5 Premium / uitbreidingspakketten overdragen . De overdracht kan draadloos of via een USB-flashgeheugen worden gedaan.

Q : De import van Premium / uitbreidingspakketten in de Yamaha Expansion Manager is mislukt.
A : Er is een internetverbinding vereist . Zorg ervoor dat een actieve internetverbinding en start de Yamaha Expansion Manager .

Q : De overdracht van premierechten / uitbreidingspakketten van de Yamaha- Expansion Manager is mislukt.
A : Voor de eerste keer , pak -Transfer een internetverbinding nodig om de data-inhoud te verzenden machtigen .

Q : Kunnen andere producten behalve de Yamaha Premium Packs Expansion Manager gebruiken?
A : Op dit moment , Premium / uitbreidingspakketten kan worden gebruikt in de Yamaha Expansion Manager . Andere product- types zoals MIDI-bestanden , piano zacht , stijlen etc. kan nog steeds gedownload worden via USB.

Q: Kan ik mijn gekocht voor Tyros3 of Tyros4 Premium Pack bestanden op mijn Tyros5 ?
A : Nee , Tyros 5 heeft een nieuwe datastructuur , moet u versies van uw gekochte Premium / Expansion Packs ( gratis ) upgrade . Klanten schakelen van de Tyros3 of Tyros4 een Tyros5 , krijgen de upgrade-versies van de download -account. Volg de stapsgewijze snelstartgids .
Voice editing

Q: Wat voor spraakgestuurd bewerken daar op Tyros5 ?
A : De " Voice Set "-functie maakt het mogelijk eenvoudig en snel beheer van belangrijke voice parameters direct op Tyros5 . Verdere Voice Editor zal beschikbaar zijn in een toekomstige versie van de Yamaha Expansion Manager . ( Gepland voor lente 2014 )
File Compatibiliteit
V: Kan Tyros5 Custom Voices belasting , die werden gemaakt op Tyros4 ?
A : De Yamaha Tyros4 Custom Voices Expansion Manager kan aan Tyros5 zetten als ze zelf gebruikers gebruiken Golven ( samples gemaakt door de gebruiker ) .

Q: Kan Tyros5 Voices lading aangeboden en verkocht door derden bedrijven ?
A : Dit is afhankelijk van de gegevensstructuur. Neem dan direct contact met ons op naar de derde - partij compatibiliteit te lossen.

Q: Kan Tyros5 Custom Voices belasting , die werden gemaakt op Tyros/Tyros2/Tyros3 ?
A: Ja . Deze gegevens moeten eerst worden geconverteerd naar de Tyros4 spraakformaat . Daarna kan de Yamaha Tyros4 dit Manager Custom Voices converteren naar Tyros5 if ( door de gebruiker gemaakte samples ) eigen Gebruiker Waves gebruiken uit te breiden.

Bewerkt door T-Rossie op 21/11/2013 11:18:43

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 20/11/2013 :  00:27:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Dus als ik het goed begrijp kan ik met de Tyros 5 geen UVN of UVD bestanden maken, maar kan dit op de computer pas na de update van de expansion manager in het voorjaar van 2014?

Is het wel mogelijk reeds bestaande UVN of UVD bestanden te importeren met de Expansion manager in de Tyros 5?

Mijn website: http://www.xs4all.nl/~corvdh klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
Ga naar bovenaan de pagina

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 19/12/2015 :  15:55:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Hier de engelse/us lijst voor veel gestelde vragen

Groeten, Wim
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000