T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 19/11/2013 : 23:41:35
|
Versie 1.1 van Yamaha (duitse Yamaha forum)
Yamaha Expansion Manager Q: Wat is de Yamaha Expansion Manager ? A : De Yamaha Expansion Manager is een gratis , gratis PC software applicatie waarmee het flexibel beheer van premie en uitbreidingspakket inhoud aan gebruikers en hen in staat stelt draadloos of via een USB-flashgeheugen voor Tyros5 moeten worden overgedragen en daar installeren .
Q : Is deze applicatie beschikbaar voor PC of Mac? A : Op dit moment , de Yamaha computer is beschikbaar voor de PC Expansion Manager . Een Mac OS- versie is in ontwikkeling.
Q : Waar kan ik de Yamaha Expansion Manager PC-versie ? A : Gebruik de hier getoonde Download Link http://download.yamaha.com/search/product/?language=de&site=de.yamaha.com&category_id=16084&product_id=1883955 en geleidelijk volg de Quick Start Guide .
Q : Hoe gebruik ik de Yamaha Expansion Manager ? A : Volg de stapsgewijze snelstartgids . Voor meer informatie , lees de handleiding voor Yamaha Expansion Manager .
Q : Wanneer moet ik de Yamaha Expansion Manager toe te passen ? A : De Yamaha Expansion Manager moet worden toegepast op Tyros5 om aangeschafte Tyros5 Premium / uitbreidingspakketten overdragen . De overdracht kan draadloos of via een USB-flashgeheugen worden gedaan.
Q : De import van Premium / uitbreidingspakketten in de Yamaha Expansion Manager is mislukt. A : Er is een internetverbinding vereist . Zorg ervoor dat een actieve internetverbinding en start de Yamaha Expansion Manager .
Q : De overdracht van premierechten / uitbreidingspakketten van de Yamaha- Expansion Manager is mislukt. A : Voor de eerste keer , pak -Transfer een internetverbinding nodig om de data-inhoud te verzenden machtigen .
Q : Kunnen andere producten behalve de Yamaha Premium Packs Expansion Manager gebruiken? A : Op dit moment , Premium / uitbreidingspakketten kan worden gebruikt in de Yamaha Expansion Manager . Andere product- types zoals MIDI-bestanden , piano zacht , stijlen etc. kan nog steeds gedownload worden via USB.
Q: Kan ik mijn gekocht voor Tyros3 of Tyros4 Premium Pack bestanden op mijn Tyros5 ? A : Nee , Tyros 5 heeft een nieuwe datastructuur , moet u versies van uw gekochte Premium / Expansion Packs ( gratis ) upgrade . Klanten schakelen van de Tyros3 of Tyros4 een Tyros5 , krijgen de upgrade-versies van de download -account. Volg de stapsgewijze snelstartgids . Voice editing
Q: Wat voor spraakgestuurd bewerken daar op Tyros5 ? A : De " Voice Set "-functie maakt het mogelijk eenvoudig en snel beheer van belangrijke voice parameters direct op Tyros5 . Verdere Voice Editor zal beschikbaar zijn in een toekomstige versie van de Yamaha Expansion Manager . ( Gepland voor lente 2014 ) File Compatibiliteit V: Kan Tyros5 Custom Voices belasting , die werden gemaakt op Tyros4 ? A : De Yamaha Tyros4 Custom Voices Expansion Manager kan aan Tyros5 zetten als ze zelf gebruikers gebruiken Golven ( samples gemaakt door de gebruiker ) .
Q: Kan Tyros5 Voices lading aangeboden en verkocht door derden bedrijven ? A : Dit is afhankelijk van de gegevensstructuur. Neem dan direct contact met ons op naar de derde - partij compatibiliteit te lossen.
Q: Kan Tyros5 Custom Voices belasting , die werden gemaakt op Tyros/Tyros2/Tyros3 ? A: Ja . Deze gegevens moeten eerst worden geconverteerd naar de Tyros4 spraakformaat . Daarna kan de Yamaha Tyros4 dit Manager Custom Voices converteren naar Tyros5 if ( door de gebruiker gemaakte samples ) eigen Gebruiker Waves gebruiken uit te breiden. |
Bewerkt door T-Rossie op 21/11/2013 11:18:43 |
|