Auteur |
Onderwerp  |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 01/11/2005 : 18:22:13
|
Ontdanks dat de speciale Tyros2 site verteld dat er premium downloads zijn, zijn ze nog niet te vinden. Ben ik nou ongeduldig of wat? 
Oja, tipje: Je kan na aanschaf van de T2 een gratis USB-LAN converter toegestuurd krijgen. |
Bewerkt door lacobo op 01/11/2005 18:39:16 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 01/11/2005 : 18:29:04
|
oja?hoe kan ik die gratis usb Lan converter krijgen dan? ben wel benieuwd van wie je dat hebt gehoord? groeten ruudje |
 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 01/11/2005 : 18:36:26
|
Bij 't registreren van 't instrument staat ergens op de site iets over een gratis LAN adapter. Daarop geklikt krijg je dan:
Aanbieding beperkt geldig! Registreer uw voor IDC geschikte instrument en voor de IDC-service vóór 31 december as. voor een GRATIS USB-LAN adapter. Om voor deze aanbieding in aanmerking te komen moet u tijdens de registratie een geldige productcode invoeren.
Na de registratie moet je een creditcard nummer invoeren, waar ze 1 Dollar vanaf halen (om e.e.a te checken). Kortom: Gratis is 1 Dollar bij Yamaha. 't Is natuurlijk om je zover te krijgen om allerlij fijne songs en styles van 't internet te plukken, goede inkomsten voor Yamaha. Maar voor 89 Eurocent koop je nergens een USB-LAN adapter. Dat dan weer wel... |
 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 03/11/2005 : 18:05:38
|
quote: Originally posted by lacobo
Ontdanks dat de speciale Tyros2 site verteld dat er premium downloads zijn, zijn ze nog niet te vinden.
Nu wel! Voor ieder die al een T2 geregistreerd heeft. Toppertje |
 |
|
Joop
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 03/11/2005 : 20:58:02
|
Mag ik ook weten waar die aanbieding van de Lan USB staat
Ik heb al volgens mij alles doorgespit maar kan het niet vinden.
Joop |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
|
Joop
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 04/11/2005 : 12:15:30
|
Bedankt Arno, nu heb ik het gezien
Alleen 1 probleem, Henk moet opschieten met leveren. Dan kan ik ook meedoen.
Joop |
 |
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 04/11/2005 : 13:25:35
|
Hallo, Ben vandaag voor het eerst hier in dit Forum. Heb Tyros2 besteld. Moet nog even wachten.. De dealer heeft toegezegd deze maand uit te leveren. Dus ben ik blij met dit gegeven.. Zal zeker deze dl doen.
Groetjes, Ine |
 |
|
theplayer
Moderator

3047 berichten |
Geplaatst - 10/11/2005 : 16:27:12
|
quote: Originally posted by ruudje
oja?hoe kan ik die gratis usb Lan converter krijgen dan? ben wel benieuwd van wie je dat hebt gehoord?
Ik ben bang dat we daar naast grijpen. Nadat ik mijn nieuwe Tyros2 had geregistreerd, ging ik ook maar eens voor de LAN-adapter. Maar een dag later kreeg ik een mailtje, dat ik me maar even tot Yamaha Nederland in Vianen moest wenden. Daar vertelde een snibbige dame mij dat dit een actie van Yamaha Amerika was en dat Yamaha Nederland er niet aan begon. Vreemd, ik dacht dat Yamaha Yamaha was. Maar dat zag ik verkeerd. Er is een duidelijk verschil tussen Yamaha Amerika en Yamaha Nederland en dat blijft ook zo. Ik zal dus helaas op mijn Tyrosje moeten spelen zonder LNA-adaptertje. Ik hoop dat dat ook gaat.
|
 |
|
martijns
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 10/11/2005 : 18:39:56
|
Frans,
Nog even gekeken op de yamaha site en dit gevonden: - this offer is valid for all countries except Japan
Maak mij dan nog maar eens wijs dat IK in japan woon... no way
Martijn Snoek |
 |
|
|
Onderwerp  |
|