Auteur |
Onderwerp |
Anneke
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 18/01/2014 : 01:28:49
|
Wat een mazzelaars zijn jullie, die de Tyros 5 al kunnen bespelen. Ik heb de Tyros 5, 2 weken voor de Kerst besteld en de Tyros 5 is nog niet binnen. Zucht, wachten duurt lang. Gelukkig heb ik mijn vertrouwde Tyros 4 nog. Maar ik hoop toch dat ik niet meer lang hoef te wachten. Groetjes, Anneke |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 08:43:50
|
Anneke, Ik hoop dat je Tyros 5 snel krijgt! Als je het keyboard voor de kerst al besteld heb wil je nu toch wel eens er op gaan spelen! Het is zowat Februari!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
reyer
Starting Member
18 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 13:24:21
|
Zou willen dat ik hem ook al had. Wacht al sinds de kerst... Kan nog wel genieten van mijn tyros3 maar wil toch onderhand wel eens op zoek naar de nieuwe mogelijkheden....
|
|
|
maestro
Junior Member
71 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 17:24:00
|
ik begrijp echt niet dat jullie zolang moeten wachten .is teken dat de zaak oostendorp er te weinig besteld gr luc
tyros 5- 76 t. tyros 4 black BK9 2x bose L1 compact + tonematch |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 19:07:19
|
Wie zegt dat ze bij de Fa O besteld hebben?
Ik heb op mijn T5 maar een week hoeven wachten mischien omdat het de 61 key uitvoering is.
Maar wachten duurt lang hoor..... ik zal voor jullie duimen dat je deze week een verlossend telefoontje krijgt.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
maestro
Junior Member
71 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 19:59:41
|
hier bij ons werkt het anders. als hij per toeval niet binnen is, s'morgens besteld na de middag ophalen of aan huis gebracht gr luc
tyros 5- 76 t. tyros 4 black BK9 2x bose L1 compact + tonematch |
Bewerkt door maestro op 19/01/2014 21:05:37 |
|
|
Luc
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 20/01/2014 : 20:34:41
|
Sedert vrijdag 17 januari staat hij hier te blinken! Een enorme vooruitgang! Stapte over van PSR9000 naar Tyros 3 en nu Tyros 5 (76 keys). Een pareltje. Update firmware gedaan naar version 4. Ook Premium Voices d'r op gezet, wat complexer, maar gelukt.
Zal mijn website aanpassen naar Tyros5. Zelfontworpen songstyles ook bruikbaar voor onze nieuwe 'stier'. Downloaden, zou ik zeggen!
En laat ze maar zeveren over 'pietluttigheden'. 't Is het beste work arranger instrument ooit, maar.... je moet ermee willen wérken!
www.luckeirse.be |
|
|
Luc
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 20/01/2014 : 20:41:08
|
Iets vergeten... Tyros 3 nog niet verkocht. Handig om op te treden, en ondertussen de Tyros 5 verder te programmeren. Trouwens, je kan heel wat registraties perfect kopiëren naar Tyros 5 op voorwaarde dat je de styles en multipads enz. op dezelfde plaats op je hard disk en/of user zet.
|
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 22/01/2014 : 10:03:51
|
Sinds vorige week vrijdag de Tyros5 in huis... wat een topmachine!
Ik heb besloten om eigenlijk alles opnieuw in te richten en mijn oude registraties alleen als basis te gebruiken (als beginnetje). Ben gisteren ook bezig geweest met de testversie van Songbook+, om mijn 'bladmuziek' automatisch op te roepen op de iPad als ik een registratie selecteer. Wat een mooie optie is dat, eindelijk al die losse blaadjes van de muziekstandaard af (kon met de T4 ook al trouwens, maar nooit in verdiept).
Hoop dat Yamaha een beetje opschiet met de Mac-versie van de Expansion Manager, dan kan ik me daar ook in gaan verdiepen.
De ensemble functie is moeilijker bespeelbaar dan ik verwachtte, tenminste als je het met 4 vingers wilt doen :). Weer des te meer respect gekregen voor Peter Baartmans die het feilloos onder de knie heeft.
Verder gemerkt dat 76 toetsen echt wennen is. Heb de neiging om de akkoorden soms verkeerd te pakken, omdat je onbewust toch altijd de afstand tot de rand van de toetsen hebt ingeschat en die is nu veel groter. Zelfde geldt voor de afstand tot het modulatiewiel... ook al zo ver weg .
De effecten op de gitaren zijn echt briljant, wat een mogelijkheden! En, ik kan geen orgel spelen ofzo, maar speakers opendraaien bij het gebruik van een volledige kerkorgel... wow!
Kortom, het is weer wennen. Het is weer een hoop instelwerk. Maar, het is ook weer heel erg leuk en ik besef maar al te goed dat ik bevoorrecht ben dat ik deze machine kan betalen (en een lieve vrouw heb... ). Tyros2 was top, Tyros4 was beter en nu de Tyros5...tja, wat moet ik verder zeggen?
Vanavond weer verder klooien :)
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
MusicNH
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 22/01/2014 : 21:18:33
|
Vanmiddag samen met Ruud plechtig afscheid genomen van mijn geliefde Tyros 4. Bedankt ouwe jongen. Maar... na lang wachten dan toch nu eindelijk de trotse bezitter van de Tyros 5. Hij doet het dus nu testen. Wordt vervolgd. |
|
|
bron2001
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 03/02/2014 : 17:32:37
|
Afgelopen vrijdag 31-01-2014 in Wezep de vertrouwde Tyros 3 ingeruild voor een Tyros 5-76. Ik kon hem eigenlijk al op 17-01 halen maar door werkzaamheden in het buitenland ging dat helaas niet.
Het instellen was vrij vlot voor elkaar en na een weekend muziek maken moet ik zeggen dat een goed gezegde "Bezit van de zaak is einde van het vermaak" niet opgaat voor de T5. Wat een geweldige machine is dit.
Muziek is emotie en de T5 is in staat die emotie op te wekken. Erg blij met deze mooie aanwinst.
Tyros 5-76, 2 x HS80M, 1 x SW10 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 03/02/2014 : 17:44:08
|
Hallo Van T3 naar T5 ga je wel merken denk ik, heel veel plezier met je nieuwe keyboard. Ik heb net mijn 4 een jaar, dus eigenlijk te gek om in te ruilen, maar wel aantrekkelijk.
Grt. Frans
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 03/02/2014 : 17:50:23
|
Je leeft maar 1x franske
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 05/02/2014 : 15:32:37
|
Er is dus weer een golf Tyros 5 afgeleverd zo te lezen!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 05/02/2014 : 16:00:02
|
Toine
Ik keek net naar buiten, naar m'n geldboom, ik denk dat het door winter komt, maar ik kijk er dwars doorheen.
Grt. Frans
|
|
|
Onderwerp |
|