Auteur |
Onderwerp |
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 14/12/2013 : 08:48:38
|
Hallo Tyros vrienden.
Ik ben hier voor het eerst en zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Henk en woon in Maastricht. Ik ben nu nog in het bezit van de Tyros 3 maar aanstaande Donderdag ga ik een tripje naar oostendorp maken en wordt ik ook een trotse bezitter van de tyros 5. Ik ben al veel over de tyros 5 op internet aan het bekijken en luisteren. Nu begrijp ik niet zo goed wat het verschil is tussen een premium pack en een expansion pack. Hopelijk is er onder jullie iemand die het verschil ervan kent en wat ik me afvraag als ik een premium pack koopt, moet dat dan ook met de expansion manager naar de tyros 5 gezet worden. Groetjes en veel tyros 5 plezier allemaal |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 14/12/2013 : 09:03:15
|
Hallo Henk,
Alvast gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe T5. Je zult dus denk ik nog wel vaker dit forum bezoeken, en heb je vragen gewoon Duidelijk stellen, dan krijg je ook altijd Duidelijk antwoord. Enne domme vragen zijn er niet....
Expansion of Premium-pack is hetzelfde. op de T5 dien je deze met de expansion manager op je Tyros te zetten.
alle voices die dus niet standaard in de Tyros zitten moet je dus met deze manager en pc op je geheugen vd Tyros zetten.
Dus je dient wel het expansion geheugen card of het flashgeheugen card van 512 of 1024 mb in je Tyros te hebben, deze moet je appart aanschaffen. En als advies zou ik ALTIJD de 1024 mb card nemen dat is nl het maximale wat je aan geheugen bij kunt prikken.
Gr Toine Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 14/12/2013 09:04:18 |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 14/12/2013 : 09:14:09
|
Bedankt Toine voor je reactie, Het is nu duidelijk hoe ik ze op de tyros 5 moet zetten, en gelukkig heb ik het 1024 geheugen er al bij gekocht,dank je voor het advies. Rest me toch nog de vraag, waarom spreken ze over premium packs en dan weer over expansions packs. Als dit hetzelfde is vindt ik het wat verwarrend. groetjes Henk |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 14/12/2013 : 10:10:50
|
na een vluchtige blik op de Yamahasite heb ik de indruk dat een PremiumPack verscheidene items bevat (styles,voices,regist,...) en dat een Expansionpack slechts één item behelst, heb het niet uitgevlooid tot op het bot, kan verkeerd zijn. VrGr eddy |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 14/12/2013 : 11:06:42
|
thx |
|
|
|
Onderwerp |