Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 20% korting tot Kerstmis
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

amateur
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 17/12/2013 :  21:08:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Vanmorgen kreeg ik en mailtje van Yamaha, dat er tot Kerstmis een 20% kortingsactie loopt op alle software (packs, styles,enz) van yamahamusicsoft.com.
Helaas is deze site voor mij al een hele tijd niet bereikbaar en word ik automatisch omgeleid naar eu.yamahamusicsoft.com, de Europese (zeg maar Duitse) vestiging van Yamaha.
Hier is (tot op heden) geen kortingsactie vermeld.
Kan iemand mij vertellen, hoe ik de echte yamahamusicsoft.com zou kunnen bereiken?
Bij voorbaat dank!

amateur

C'est le ton, qui fait la musique!

amateur
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 18/12/2013 :  22:51:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Er is gelukkig nog geen aanvraag tot mijn uitlevering gesteld.

Heb gisteren een mailtje naar Yamahamusicsoft.com verstuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Wel "gemeen" van Yamaha om een bericht te sturen over de kortingsactie en dan te beletten, dat je er gebruik van maakt!

Wat hebben wij Europeanen misdaan?

P.S. Lig er niet wakker van.

amateur

C'est le ton, qui fait la musique!
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1613 berichten

Geplaatst - 18/12/2013 :  23:51:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Toine leest het wel maar durft niet meer te reageren

Er bestaat geen Nederlandse yamahamusicsoft!
Het is de Europese Yamahamusicsoft.com en hierin kun je uit enkele talen kiezen. je kunt niet op een Amerikaanse yamahasoft komen, dit heeft te maken met de installatie destijds van windows hangt een Europese id aan evenals in welke taal je de windows hebt geïnstalleerd, zodoende kan het voorkomen als je naar een Engelse site gaat die dan de website meteen omzet naar het Nederlands. makkelijk samengevat voor jullie,verder zal ik maar niet teveel op de details ingaan, want dan wort dit topic te lang


Allen dit keer hebben ze de korting vergeten door te voeren, dus die 20% kun je langzaam gaan vergeten denk ik want het is zo kerstmis

Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Bewerkt door laakies op 18/12/2013 23:55:29
Ga naar bovenaan de pagina

amateur
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 19/12/2013 :  14:29:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Toine (en anderen),

Niemand heeft het over een nederlandse yamahamusicsoft gehad. Vóór de ingebruikname van de europese musicsoft, bestelde ik altijd zonder problemen bij de oorspronkeljke yamahamusicsoft.com. Maar dat is dus verleden tijd!

Niet getreurd, want de 20% kortingsactie is nu ook, zonder veel ophef, van kracht geworden op eu.yamahamusicsoft.com.

Veel succes!

amateur




C'est le ton, qui fait la musique!
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000