Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Demonstratie Richard Bower
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

fboss
Average Member

380 berichten

Geplaatst - 15/06/2006 :  19:04:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Allemaal;

Ik kreeg deze middag een email van "onze Henk" waarbij hij me tevens uitnodigde voor een bezoek aan de demo op Tyros2 van Richard Bower voor as. Vrijdag 16-06-06 tussen 12:30 en 16:00 uur, in zijn winkel in Wezep.

Helaas kan ik niet komen, maar waarom ik deze boodschap aan jullie schrijf is, omdat ik gisteravond in Tilburg, bij de "Brabantse Orgel en Keyboardclub" een concert van Richard heb mogen bijwonen.

Naar mijn mening is een bezoek aan deze demo bij Henk méér dan de moeite waard.
Ik heb Donderdagavond geweldig van Richards virtuositeit (ook met het baspedaal), en zijn muzikaliteit genoten.

Vandaar dat ik deze demo(concert) van deze Engelse Gigant van harte aan iedereen kan aanbevelen.

Tevens wil ik hierbij Henk en zijn staf van harte feliciteren met het behalen van de 2 Awards van Yamaha Benelux.

Deze Awards zijn behaald voor het bereiken van de eerste plaats voor de hoogste omzet in de Benelux, maar wat ik persoonlijk nog belangrijker vind als consument, dat Henk en zijn staf ook de eerste plaats bereikte als de meest actieve (klantgerichte) Yamaha-dealer in de Benelux.

Henk hierbij van harte Gefeliciteerd, en allemaal weer de allerhartelijkste groetjes van;

fboss.

Bewerkt door fboss op 16/06/2006 10:25:44

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 16/06/2006 :  08:27:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Henk

Van harte gefeliciteerd met je behaalde awards.
Een goede service is altijd belangrijk en die heb jij in huis.

Muzikale groeten
Johnny
Ga naar bovenaan de pagina

Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 17/06/2006 :  10:05:21  Toon profiel  Klik om Fred Noorlanders MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik ben naar de demonsratie van Richard Bower geweest , een super virtuoos , is ook betrokken geweest bij de ontwikkeling van de Tyros 2. Echt een aanrader om eens te gaan naar zijn demonstratie.

Fred

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 17/06/2006 :  10:15:52  Toon profiel  Reageer met citaat
hee die henk en natuurlijk onze jan:D

gefeliciteerd met je behaalde prijzen,maar je gaat toch niet met alle lof strijken he?wij klanten van oostendorp hebben duidelijk ook een cent int zakkie gedaan toch?hahahaha.......
niet dat we ons zelf een veer in de re.. willen steken maaaaar we hebben het samen gedaan!OEF ik heb gesproken

wel dankzij de enorme inzet en stres van jullie kant hoor,
ik heb het allemaal mee mogen maken en petje af hoor jullie harde werk word echt beloond!!
DIKKE PLUIM

groeten ruudje

Soneg
Advanced Member

1660 berichten

Geplaatst - 18/06/2006 :  16:31:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Zijn er nog Video opname's gemaakt voor degene die niet aanwezig konden zijn ?
Jammer dat er altijd doordeweeks toetsen activiteiten zijn, ik kan alleen tijd vrijmaken in het weekeinde om naar demos of dergelijk te gaan.

Uiteraard ben ik zeer blij met de DvD's die Henk van alle workshops heeft gemaakt en toegezonden, waar vind je zo'n dealer

Groet,
Soryt
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000