Auteur |
Onderwerp |
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 02/05/2014 : 21:49:06
|
@toine bedankt voor je genomen tijd en moeite. Dit verklaart dus alles. Ben wel verbaasd want dit stond op de usb stick die ik heb ontvangen van Oostendorp bij de aankoop van de Tyros 5. De usb stick heb ik ongeveer 5 weken geleden ontvangen. Ik ga contact opnemen met Oostendorp, zal iets mis zijn gegaan. Bedankt |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 03/05/2014 : 11:26:25
|
De betreffende UVN-klanken (mappen Organ en YaAr Voicepack) waar het hier over gaat zijn Custom Voices en samengesteld uit klanken van de T3 en T4. In die modellen kunnen ze met Library Load of Individual Load worden geladen. Aangezien deze klanken geen Wav-data bevatten, omdat ze zijn samengesteld uit interne klanken, en de T5 geen Voice Creator-functie heeft, zijn deze klanken in UVI-bestand niet te importeren via de huidige Yamaha Expansion Manager YEM). Het is dus even wachten op de update van de YEM, waarin de Voice Creator-functie is opgenomen om dit soort klanken te kunnen laden.
Groet, Ruud |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 03/05/2014 : 11:41:46
|
Bedankt Ruud, alweer wat bijgeleerd hoe het allemaal in elkaar zit. We wachten af |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 03/05/2014 : 11:45:17
|
Hoi Ruud,
Dan was mijn conclusie juist en dan ook bevestigd.
Was misschien wel handiger geweest als je deze bestanden niet op de usbstick T5 had gezet, en op de download pagina had gezet als Yamaha de software hiervoor beschikbaar had.
nu zijn er waarschijnlijk een hoop mensen die hiermee aan het puzzelen zijn geweest en er moedeloos van werden.
Hopelijk lezen velen dit, en bespaart ze verder van een hoop Expansion Manager ergernis. want al met al is het voor vele er niet makkelijker op geworden, maar daar kan Oostendorp ook niks aan doen.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Bewerkt door laakies op 03/05/2014 11:45:32 |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 03/05/2014 : 15:08:45
|
@Toine, precies de juiste woorden omdat het op de tyros 5 usb stond had ik het niet verwacht. Nu begrijp ik het pas waarom het niet lukte, is de rust weer terug in huis en speel weer vrolijk verder |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 24/09/2014 : 20:35:52
|
Vanavond heb ik firm. 1.07 geïnstalleerd. Daarna de nieuwe yem versie op de pc geïnstalleerd. Dat liep als een trein. Daarna heb ik van de USB stick met de betreffende UVN-klanken (mappen Organ en YaAr Voicepack) met Custom Voices en samengesteld uit klanken van de T3 en T4. Geïmporteerd. Dat ging ook goed. Daarna 15min. Wachten en alles staat op de T5 en ja alles werkt. Heerlijk tijd om te spelen en buiten regent het lekker door hier aan de Zeeuwse kust. ;-)
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
Onderwerp |
|