| Auteur |
Onderwerp  |
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 17/06/2006 : 14:34:58
|
Waarschijnlijk heb ik het even gemist, maar wat is de URL van Sis waarop zijn demo's staan ? Gebruiken van www.yousendit.com is heel simpel en je kunt daar 'bergen' songs neerzetten.
|
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 17/06/2006 : 15:06:12
|
Hoe ga je eigenlijk te werk om daar nummers op te plaatsen ? Voorlopig is mijn site nog onder constructie, komende dagen zal hij aangevuld worden met verdere informatie en NUMMERS Voorlopig kan je als eens piepen http://users.telenet.be/vandevoordedirk/ eindelijk hé   groeten sis |
Bewerkt door n/a op 17/06/2006 15:07:23 |
 |
|
|
thomusic
Average Member

118 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 17:16:56
|
o leuke site dan kent ge onze collega guy vrancken ook wel......
thomusic@home.nl |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 18:12:58
|
quote: Originally posted by thomusic
o leuke site dan kent ge onze collega guy vrancken ook wel......
thomusic@home.nl
Moet even nadenken ???? O ja de site , wordt nog leuker, ik laat het weten als hij af is, zal voor binnenkort zijn !!
@T-Rossie, Ik heb jou proberen mailen met eigen ingespeelde nummers maar het lukt niet ! Zou het kunnen dat jou E-mail adres niet klopt??? sis |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 18:45:30
|
Sis, Mijn email adres klopt.
Ik verwacht dat de files die je aan mij wilt sturen groter dan 5 Mb zijn en dat slikt mijn emailbox niet.
Overigens zit niet alleen ik te wachten op jouw composities, maar bijna alle forumleden. (belofte maakt nu eenmaal 'schuld')
Wij hebben het reeds diverse malen geschreven : Gebruik www.yousendit.com Je kunt daar geheel gratis files tot zelfs 1 gigabyte (!) uploaden, krijgt een URL (link) waar het bestand te vinden is. Deze URL meld je daarna op dit forum en hij is 100 keer te downloaden (gedurende een week)
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 19:02:04
|
Raar, heb gewoon even een testje gedaan zonder files Dit krijg ik terug : This is the Postfix program at host europa.telenet-ops.be.
I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below.
The Postfix program
<kla4@kpnplanet.nl>: host mail.kpnplanet.nl[194.151.105.247] said: 550 5.5.1 Rejected, sending IP address 195.130.137.75 is blocked. Details: IP 195.130.137.75 is blacklisted (code 6), info at http://blacklist.kpn-cert.nl/bailout (in reply to RCPT TO command) sis |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 19:19:23
|
Heb je nu ook gelezen wat de melding weergeeft ?
Jouw IP staat op een zwarte lijst (blacklist) omdat je blijkbaar spam-mails hebt verstuurd die onderschept zijn door KPN mailservers...... onwillekeurig begin ik te grijnzen 
Nu maar zien dat je je kunt vrijkopen Sis.....suc6 ! |
Bewerkt door T-Rossie op 22/06/2006 20:57:50 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 23:23:21
|
quote: Originally posted by T-Rossie
Heb je nu ook gelezen wat de melding weergeeft ?
Jouw IP staat op een zwarte lijst (blacklist) omdat je blijkbaar spam-mails hebt verstuurd die onderschept zijn door KPN mailservers...... onwillekeurig begin ik te grijnzen 
Nu maar zien dat je je kunt vrijkopen Sis.....suc6 !
Maar ik heb geen spam verstuurd, ik weet niet eens hoe ik dit moet doen, laat staan dat ik het doe Ik snap er niks van , ben niet begaan met computers e.d Sorry als ik weer voor overlast zorg, dit is niet mijn bedoeling ! Maar hoe komt het dan, dat ik naar iedereen E-mails kan versturen, zonder problemen ??? Ikke nie weten  sis |
Bewerkt door n/a op 22/06/2006 23:31:43 |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 23:47:31
|
Bij de uitleg in de genoemde link staat verklaard wat mogelijke oorzaken zijn. Op jouw PC kunnen virussen actief zijn dien ladingen spam doorsturen zonder dat je het weet. Je kunt mogelijk emails naar (bijna) iedereen sturen maar naar @kpnplanet.nl adressen waarschijnlijk niet.
Het is aan te bevelen om een expert te laten checken of jouw pc 'clean' is en eventueel onjuiste instellingen corrigeert. kpn geeft op de site diverse goede tips !
Ondanks het mailprobleem blijft www.yousendit.com de manier om bestanden te delen. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 08:19:35
|
Hallo Sis,
Al die tijd heb ik gedacht dat je een man was, maar nu hoor ik aan dat de stem dat je een vrouw bent. Sorry hoor. Maar het is nu in ieder geval gelukt om iets te uploaden. Nu moet het ook met iets van de Tyros2 lukken. We blijven vol verwachting. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 11:29:45
|
Sis,
Trigger me. Wat is 4Ma voor soort file. Ik kan deze niet afspelen.
Jan Bruijn |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 11:54:24
|
quote: Originally posted by Jan Bruijn
Sis,
Trigger me. Wat is 4Ma voor soort file. Ik kan deze niet afspelen.
Jan Bruijn
Jan , als ik mij niet vergis is dit mpeg4 . Normaal gezien moet dit kunnen in Windows-media-player ! Misschien heb je nog een oudere versie ? Het kan ook in i-tunes, deze kan je gratis downloaden http://www.apple.com/nl/itunes/download/ Succes sis |
Bewerkt door n/a op 23/06/2006 11:57:22 |
 |
|
|
Erwin B
Junior Member

52 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 12:15:56
|
Je kan dit type gewoon afspelen met Media Player van Windows. Rechtermuisknop en selecteer "openen met".
Groente
Erwin B |
 |
|
Onderwerp  |
|