Auteur |
Onderwerp |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 03/01/2014 : 11:46:40
|
Zaterdag 18 januari a.s. demonstreert Peter Baartmans wederom de Tyros 5 bij Muziekcentrum Oostendorp in Wezep.
De demotijden zijn: 11.00u - 12.00u 13.00u - 14.00u 15.00u - 16.00u
Voldoende gratis parkeergelegenheid.
Groet, Ruud |
|
Anneke
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 18/01/2014 : 18:30:15
|
Zo, vandaag 2 demonstraties van Peter Baardmans bijgewoond. Het is toch een feest om die man aan het werk te zien en te horen spelen op de Tyros 5. Ruud heeft ook veel informatie gegeven. Daarna zelf nog even heerlijk in de winkel op de Tyros 5 mogen spelen. Nog even wachten, zucht, zucht en dan mag ik ook de trotse bezitter zijn van dit prachtige instrument. Mensen van Oostendorp en natuurlijk oook Peter Baardmans, bedankt voor deze dag. Ik geniet hier al van. Groetjes, Anneke |
|
|
aberendse5
Average Member
104 berichten |
Geplaatst - 26/01/2014 : 18:54:51
|
Het was inderdaad prachtig om te zien hoe peter daar speelt. En het geluid van de t5 bezorgde mij ook kippevel. Toen hij ook nog I dreamed a dream ging spelen, was ik over. Prachtig, je moet het maar kunnen...
Dank Henk en Peter dat we zo mochten genieten!!
Groeten van Ben, oh nee, Bert dan? Nee Meneer Baartmans, ik ben Aart :-) |
|
|
Anneke
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 00:41:30
|
Van de week een mail gehad, dat ik 7 maart de Tyros 5 kan komen halen. Nog even wachten. Groetjes, Anneke
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 17:06:32
|
Vind wel dat je heeeel lang moet wachten.
Het is echt crisis, ze kunnen de verkoop /produktie niet bijhouden. Zover mijn informatie, is de Tyros 5-76 een echte hardloper qua verkoop.
Van de ene kant hoop ik dat het nooit 7 maart wordt want de volgende dag wordt ik weer een jaartje ouder
Hopelijk krijg je eerdere een verlossend telefoontje
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 17:38:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Vind wel dat je heeeel lang moet wachten.
Het is echt crisis, ze kunnen de verkoop /produktie niet bijhouden. Zover mijn informatie, is de Tyros 5-76 een echte hardloper qua verkoop. Gr Toine
Vreemd, bij de grote jongens kan ik hem zo morgen halen, dus op voorraad. Ook een maand geleden.
Groet Piet eMan |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 17:58:29
|
@Pieteman,
Dat komt denk ik doordat die "grote jongen" van jou niets verkopen. Overigens ken ik in deze maar één grote jongen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 18:02:54
|
@Frans
Als je nog eens goed leest , Er staat een meervoud "jongens"
Je had ook neer kunnen zetten dat klanten meer gecharmeerd zijn van Oostendorp, is overtuigender en kan ik mij in vinden.
Maar ach, moet eigenlijk niks tegen u zeggen, is beter.
Groet Piet eMan |
Bewerkt door PieteMan op 30/01/2014 18:04:20 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 18:41:55
|
Jammer dat sommige leden reacties geven die totaal NIETS met het topic te maken hebben. De suggestie om muziekcentrum Oostendorp negatief neer te zetten is ronduit triest.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 30/01/2014 : 19:12:37
|
Inderdaad fransonline
Dat er ineens een off topic bericht staat dat pas 7 maart de keyboard pas gehaald kan worden met al die berichtjes daarna is inderdaad triest.
Helemaal mee eens
Groet Piet eMan |
|
|
Anneke
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 31/01/2014 : 00:06:26
|
Hallo beste mensen, mijn contact met de firma Oostendorp is uitstekend en zij vinden het vast ook niet fijn dat het zo lang duurt. Maar wachten op iets wat je graag wilt hebben is natuurlijk niet leuk. Maar ik weet zeker dat zij er alles aan hebben gedaan sneller te kunnen kunnen uitleveren, dat is uiteindelijk ook in hun belang. 7 maart, nog even geduld, maar gelukkig heb ik de Tyros 4 nog. Ook de Tyros 2 en Tyros 4 heb ik bij Oostendorp gekocht in volle tevredenheid. Gelukkig heb ik de Tyros 4 nog in huis en is ook een fantastisch keyboard. Ik zit niet zonder keyboard, dus speel nog even vrolijk door op de 4. Met muzikale groet, Anneke |
|
|
simonrina
New Member
36 berichten |
Geplaatst - 02/02/2014 : 10:12:27
|
Wanneer heb je de tyros 5 gekocht? |
|
|
|
Onderwerp |