Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Ik haak af
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

PieteMan
Average Member

449 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  19:33:55  Toon profiel
Nou ik hoop dat die in zijn eigen vet zit te smoren

Ben echt boos

Groet Bert
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

41 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:03:10  Toon profiel
Tja, jammer dat we gein-afdeling hebben.
Hadden we daar zoveel onzin kunnen typen, waardoor je weer schaterlachend door het leven had gekund

Bewerkt door n/a op 13/01/2014 20:03:28

New in town
Senior Member

932 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:06:38  Toon profiel
Ik mag hopen Bert, dat hij niet representatief is voor dit forum.

Anders ziet de toekomst er hier somber en streng uit.

Een forum zonder chit chat, is mijns inziens een dodelijk saai forum.

Ik vraag me trouwens af, hoe de balans werkelijk is tussen
de mensen, die alleen maar saaie, technische kost willen lezen.
Of de mensen, die het leuk vinden om dit forum wat levendiger te houden,
met een stukje humor. En relativering, dat het allemaal geen rocket science is.

Die schijnt 98% serieus, en 2% behoefte aan een stukje humor te zijn.
Dit volgens Trossie. Die allemaal klachten zou hebben gekregen, van forumleden die zich ergeren aan de chit chat.
Daar geloof ik dus niets van.

Misschien toch tijd voor een andere moderator, die wat beter in de markt ligt.

Het is maar een idee.

Tyros 4 en Korg Kronos

Bewerkt door New in town op 13/01/2014 20:11:55

n/a
deleted

41 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:07:26  Toon profiel
Bijvoorbeeld:

Komt een man met 6 gebroken vingers bij de dokter.
Dokter zegt.... maak je niet druk. Komt allemaal wel weer goed.
Man: Kan ik dan daarna op een Yamaha Tyros T5 spelen ?
Dokter: Ja natuurlijk kan dat !
Man: Das mooi.... ik heb namelijk nog nooit een tyros gehad en kunnen spelen.

Bewerkt door n/a op 13/01/2014 20:08:12

PieteMan
Average Member

449 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:10:54  Toon profiel
Nou die 98% klopt wel hoor
Hij berekent dat dan ook alleen onder de serieuze (met alle respect) nieuwe Tyros 5 gebruikers.

Dat is mogelijk nog niet eens 2% volgens mijn berekening van alle leden !!

Tis dus maar hoe je het bekijkt.

Ander simpel rekensom.
Er zijn 891 leden die 33137 berichten hebben geplaatst.
Dat betekent gemiddeld 37 berichten per lid en dat in 10 jaar.
Hij gaf aan dat 50% scit tussen zat(zijn eigen taalgebruik)dus blijft er over ?? juist nog geen 14 zinvolle berichten per lid in 10 jaar tijd.

Groet Bert

Bewerkt door PieteMan op 13/01/2014 20:23:59

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:42:23  Toon profiel
Humor is zeker niet in de ban.
Degene die hier al wat langer meedraaien weten dat maar al te goed. Er is altijd een goede balans geweest tussen technische hulp/kennisoverdracht en luchtige, humoristische inslag.
Bijna 9 jaar een leerzaam forum waarbij de moderators zich juist niet als pietluttige controleurs van punten en komma's opstellen.

Bepaalde vragen zijn van toepassing op meerdere Tyros-modellen. Van doodbloedende forumonderdelen is daardoor ook geen sprake.

Het valt wel op dat het op een persoonlijke vete begint te lijken. Een PM aan moderators of aan de forumeigenaar lijkt me meer op zijn plaats i.p.v. alle bagger op het forum te gooien. Dat is namelijk echt niet representatief voor dit forum.

Het zijn ook vooral dezelfde, en vooral een aantal nieuwe leden die op forumregels gewezen zijn, die nu maar beginnen te klagen. Erg flauw om een goed lopend forum op deze manier te verstoren en op die manier je gram proberen te halen.
Een van de klagers heeft zelfs nog geenenkele inhoudelijke bijdrage aan het forum geleverd. Dat geeft ook te denken over de bedoelingen.

Overigens: Dat het topic "aan de bar" is verwijderd door een der moderators is geen opzet geweest, maar een pure vergissing. In plaats van het wissen van een opmerking is per abuis de gehele topic in de prullenbak beland. Ook wij maken fouten, alleen is deze niet terug te draaien.

Laten we nu maar snel terugkeren naar het elkaar helpen en informeren, waarbij een humoristisch noot niet geschuwd hoeft te worden.

Groet,
Ruud

PieteMan
Average Member

449 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:49:51  Toon profiel
Beste Ruud dit is geen antwoord op de perikelingen die gaande zijn.

Het is duidelijk dat er om een nieuwe rubriek cq Forum gevraagd word
waar degene die er behoefte aan hebben (dan alleen het technische ge*** op de Tyros 5 Forum) toch een leuk samenzijn kunnen hebben alhier

Overigens was de laatste opmerking van bewuste moderator dat die het draadje op slot ging zetten en toen....plots weg
Dus niks opmerking verwijderen.

Was het overigens niet jullie eigen gedachte die nieuwe Forum ?
Dit na aanleiding van de plagerijtjes in de nieuwe Tyros 5 forum alwaar het soms te plagerig aan toe ging tot ergernis van enkele eigenaren van de nieuwe Tyros 5 die een flinke vinger in de pap hebben ??
Overigens was ik als nieuwe lid daar niet alleen verantwoordelijk voor maar ook leden die hier al jaren zitten.
Aldoende jut je elkaar op tot ergernis van enkele.
Kijk eens naar de bagger die lid Laakies kreeg over zijn reacties over de nieuwe Tyros 5.
Dus laten we AUB eerlijk blijven alle partijen kunnen er wat van.

Je merkt dat een nieuw Forum leeft, zo niet dan neem je vele leden niet serieus.

En trouwens die nieuwe forumlid (sinds 2 maanden)heeft een naam;
Bert, aangenaam.

Groet Bert

Bewerkt door PieteMan op 13/01/2014 21:17:18

n/a
deleted

41 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  20:56:03  Toon profiel
citaat:
[i]
Overigens: Dat het topic "aan de bar" is verwijderd door een der moderators is geen opzet geweest, maar een pure vergissing. In plaats van het wissen van een opmerking is per abuis de gehele topic in de prullenbak beland. Ook wij maken fouten, alleen is deze niet terug te draaien.

Groet,
Ruud

Je hebt gelijk dat er niet met bagger gegooid moet worden.
Ik zelf ben ook redelijk nieuw op het forum en weet van andere fora waar ik ook op zit, dat er altijd wel eens gesodemieter is.
Voor mij is het ook niet mogelijk om een oordeel te geven over wat er in het verleden heeft afgespeeld, ga ik dan ook zeker niet doen.

Maar dat er een, toch al, omstreden draadje "per ongeluk" is verwijderd..... ik geef je het voordeel van de twijfel en wil geen olie op een vuurtje gooien, maar het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Fouten kan iedereen maken, dat is waar, maar een topic verwijderen doe je niet met één "perongelukke" klik. Maar zoals ik al zei, misschien heb je gelijk.

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  21:13:16  Toon profiel
Er is al eerder besloten dat er geen onderdeel "aan de bar komt".
De Tyros- en Korgonderdelen zijn niet alleen maar technisch. Daarin kan men ook gewoon luchtige onderwerpen aankaarten.

De leden die elkaar wel "aan de bar" willen ontmoeten en grappen en grollen met elkaar willen delen, kunnen een groep aanmaken op andere voor handen zijnde social media.

Met andere woorden: Vind men hier niet wat men zoekt, ga dan weg en klaag niet.
Dan wordt het plezier bij de overige leden ook niet ontnomen.

In plaats van op het icoon met slotje klikken op het icoon met prullenbak en de fout is gemaakt. Nogmaals...geen opzet.

"Dit is mijn oordeel en daarmee zult u het moeten doen"

Groet,
Ruud

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 13/01/2014 :  21:55:35  Toon profiel
Voordat het verder uit de hand loopt en ik nog vervelender PM's krijg, gaat deze draad op slot.
Ook het moderatorschap moet leuk blijven.

Groet,
Ruud
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000