Auteur |
Onderwerp |
Chaos
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 08:51:33
|
Hallo,
Mijn oog is gevallen op een occasie Tyros3 voor 1700 euro. (tyros 3 xl + extra scherm en nog enkele extra's)Mij lijkt dit een mooie prijs? Voorlopig speel ik op een PSR-3000. Nu is me'n vraag of er een groot verschil is tussen deze 2 keyboards en het de 1700 euro wel waard is?
Mvg, |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 09:20:41
|
Hallo Chaos,
Allereerst welkom op dit forum. Ik hoop dat je er zult vinden waarnaar je op zoek bent. Als je van een PSR-3000 overstapt naar een Tyros3, denk ik dat er een wereld voor je open zal gaan. De 3000 was eigenlijk een uitgeklede versie van de Tyros 1. Je zult nu dus gebruik gaan maken van de SA-voices, die een genot zijn om mee te spelen. Ik denk ook dat die prijs met al die extra's niet te gek is. Ik wens je er dadelijk veel plezier mee.
Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Chaos
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 09:57:48
|
@ Theplayer. Alvast bedankt voor je snelle reactie. Knappe Tyrossite heb je daar |
Bewerkt door Chaos op 08/01/2014 09:58:10 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 14:06:16
|
De prijs = te mooi om waar te zijn Het taalgebruik = allerbelabberdst
Het is vrijwel 100% zeker een oplichtersbende die, zodra je reageert in het engels communiceert en je gaat vertellen dat hij niet in Nederland staat, maar opgestuurd zal worden na betaling aan de Western Union Bank.
Wil je je geld krijtraken ? Die garantie kan ik je wel geven zodra je zaken gaat doen met dit soort gasten! |
|
|
Chaos
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 14:44:08
|
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik zal er toch nog eens goed moeten over nadenken of ik nu voor een Tyros 3 of 4 zal gaan? 1460 euro is verdacht weinig voor een T4. Een mailtje sturen en kijkje nemen kan natuurlijk nooit geen kwaad. Kunnen ze zo een toestel vervalsen? (Oude Tyros in nieuwe bekisting steken of dergelijke?) Ben ook maar een amateur huiskamer speler Ik heb nog een T4 gevonden voor 1950 euro. Dan wel enkel het instrument zonder verdere opties. Maar pc scherm, versterker, luidsprekers, staander heb ik allemaal nog liggen hier.
Mvg, |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 15:20:04
|
Als je in de buurt woont, kan je altijd een kijkje wagen, maar neem iemand mee die de T4 machtig is, kan die ook even kijken bij OWNER, of daar nog info opstaat, vorige eigenaar of zo iets, verder vraag de aankoop bon, eerst in de auto dan betalen, bij twijfel niet kopen, want hij is aan de goedkope kant, en kan gestolen zijn, op de politie site staat geen gestolen T4. http://gestolenvoorwerpen.nl/
Grt. Frans
|
|
|
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 15:34:56
|
Tip:
Klik op " Tip Marktplaats" onder de advertentie. Er is er momenteel één oplichter erg actief met de Tyros 4. Gisteren ook al twee laten verwijderen. En waarschijnlijk die Dave uit Arnhem met een 4 XXL is ook geen zuivere koffie. Had heeft al een paar keer deze advertentie geplaatst. Maar dan met een prijs van 1300 euro ! Telkens verwijderde hij deze na een dag.
Jongens.... trap er nou niet in !!!!! |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 16:38:58
|
Wel een slecht huwelijk
Grt. Frans
|
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 17:21:56
|
Bovenstaande advertentie is geplaatst door iemand die slechts één dag actief is op Marktplaats. Het account is dus speciaal gemaakt voor deze oplichterij. Er staat ook geen telefoonnummer bij.
Gaan kijken kan een slecht idee zijn. Ze noteren alvast je auto en kenteken. De volgende keer dat je komt met geld op zak, wordt je vakkundig van je papiertjes afgeholpen voordat je de deurbel hebt kunnen aanraken.
Maar ik verwacht niet dat je kunt komen kijken. En dan weet je genoeg.
Ik gun je van harte een goedkope Tyros toe, maar ik gun je een goede gezondheid nog meer toe!
Maarten |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 17:31:29
|
Bovenstaande advertentie is niet meer actief, toch een boefje, en gemeld.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 08/01/2014 17:33:19 |
|
|
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 17:34:38
|
Het regent van de advertenties betreffende een Tyros voor oplichting.
Nu weer eentje van Pascal uit Limburg. Hij heeft gisteren ook al een advertentie geplaatst voor een Stradivarius viool !
Ik heb voor de grap even gebeld. Krijg een iemand aan de lijn met een noord-Afrikaans accent. Hij wist me niets te vertellen over het instrument. Wel... nogal duidelijk hé !
Zijn telefoonnummer is : 06-26266745 Lijkt opsporing verzocht wel.
Ik wordt er een beetje moe van, ben dus serieus aan het kijken en telkens als er een nieuwe advertentie komt, is het alleen maar van een oplichter. Pfff.....
|
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/01/2014 : 20:42:19
|
Ook ik, de eerste T2 op MP gekocht, andere kant van NL, maar wel veel plezier van gehad, later belde de verkoper nog op, of hij nog kon helpen bij het "leren" van het KB. Leek Oostendorp wel.
Grt. Frans
|
|
|
rivanho
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 15/02/2014 : 11:30:43
|
Zowel mijn T2 3 jaar geleden als mijn T3 nu in december beide tweedehands via een koopjessite gekocht en 2 keer heel goede zaak gedaan. Telkens was dat bij particulieren. Nieuw zou ik zeker nooit via koopjessites gaan, das niet te vertrouwen ! Als je nieuw wil kopen, ga dan naar een betrouwbare zaak ! Vaak zijn daar ook mooie tweedehands toestellen te koop van overnames. Je betaalt wel meer dan bij een particulier maar krijgt ook garantie en service, bij een particulier moet je geluk en vertrouwen hebben. Ik laat bij een particulier altijd een document tekenen dat ik hem mag terugbrengen als ik binnen de week een verborgen gebrek ontdek. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 05/03/2014 : 17:33:19
|
Hoi,
De aankoop van een Tyros 3 of Tyros4 kan zonder enig gevaar geschieden bij ons aller Oostendorp in Wezep. Weet je zeker dat je niet met een gat in het hoofd thuiskomt. Waarschijnlijk wel met een legere knip :-):-):-):-):-):-):-)
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 05/03/2014 17:34:19 |
|
|
jc.knoppert
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 05/06/2014 : 23:13:33
|
Hallo ik heb zelf ook een PRS 3000 gehad en sins 2 jaar een tyros 3 .Het verschil is wel erg groot. De super articulation voices die in de tyros 3 zitten zijn fantastisch. Om van de rest nog maar te zwijgen. Als ik in U schoenen stond zou ik zeker overstappen naar een tyros 3. Ik heb hem uiteindelijk bij Oostendorp gekocht omdat je dan zeker weet dat het safe zit. Het instrument is helemaal nagekeken je krijgt er een paar maanden garantie bij en je krijgt het 1 en ander aan extra's er bij. Van marktplaats moet je altijd maar afwachten in welke conditie het instrument is. Ik vind het van de tyros ook leuk dat je voices kunt inladen dit kan bij de 3000 niet. Ik heb intussen een hele leuke website gevonden waar je allerlei voices, styles enz kunt afhalen om extra in de tyros te laden. psrtutorial.com is de website.
Vriendelijke groet, Joke |
|
|
Onderwerp |
|