Auteur |
Onderwerp |
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 23:44:56
|
Nou stort je hart maar uit . . . Wat zijn je problemen met de T5 ?? Ook zie ik op het forum van jou geen klachten /vragen de afgelopen weken over de T5 , wel dat je geen problemen had ??
Ik ben nu anderhalve maand op/met de T5 bezig en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen., dus dit verbaast me . Ook ik lees andere fora op het net , en als je goed door de regels heen leest blijkt dat de meeste "klagers" niet eens een T5 bezitten of geen idee hebben hoe ze hun T5 moeten bedienen .
Ben er van overtuigd dat echte problemen op korte termijn worden opgelost ,Mochten die algemeen voorkomen .
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
Bewerkt door Soneg op 13/01/2014 23:47:45 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 14/01/2014 : 00:10:11
|
@Arno,
Ik ben niet zo'n poster
Daar ik een nieuw keyboard ook weer moet leren kennen post ik niet meteen de negatieve problemen, maar ga na of ik ze zelf kan oplossen. en daar kom ik ook bijna altijd zelf wel uit.
Ik blijf (nog)steeds vertrouwen hebben in Yamaha dat alles opgelost zal worden, maar het zijn telkens kleinigheden die ik tegenkom.
Zal eens wat minder fora lezen, wordt ik ook niet beïnvloed door negatieve berichten.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 14/01/2014 : 07:33:54
|
Hallo allemaal, ik bezit ook een T5 - 76 en oh! zoveel meer spullen voor mijn hobby! Heb alles geheel opnieuw geïnstalleerd en alle registraties opnieuw gemaakt op mijn T5. Dit hoort ook bij mijn hobby! Werkelijk alles werkt perfect! Ik weet niet of Yamaha reclame maakt dat alles uit eerdere modellen zonder problemen te her gebruiken is! Als dat zo is hebben de mensen die problemen hierdoor ondervinden een punt!
Mijn motto voor mijn opnieuw indelen op de T5 is; Ik zet ook geen software van mijn oudere auto over op mijn nieuwe en bij overzetten onderdelen vervalt vaak de garantie!
Dit is puur hoe ik er tegen aan kijk en zoals ik lees eee goede keuze, daar ik geen enkel probleem tegen kom!
Speel/ hobby vanaf 22 december ekke dag zeker 3 uur op de T 5. -76 Gebruik, pedealen, honderden midifiles, registratie, M.finder, Ipad, enz... enz....
Dit wilde ik even zeggen! Groet Peter. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 14/01/2014 : 07:38:44
|
Hallo Toine,
Wel vervelend dat je het zo ervaart en dat het je uiteindlijk de lol ontneemt. Ik sluit me erbij aan om samen te kijken of we de problemen kunnen tackelen.
Heb je de klankwisselingen ook in een registratie die je helemaal vanuit je basisinstellingen hebt opgeslagen? Ik heb het n.l. nog niet kunnen reproduceren.
Groet, Ruud |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 14/01/2014 : 08:47:33
|
@Toine HEEL goed dat je je niet van de wijs laat brengen door NEGATIEVE problemen!!!!!!!:-):-):-) Ik ken trouwens geen POSITIEVE ......... |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 14/01/2014 : 09:17:21
|
Hoi,
Ik hoop dat dit in deze rubriek mijn laatste bijdrage is omdat de ""foute"" reg verhuisd is naar elders. Ik kan hem dus niet meer vinden.
Het probleem ontstond toen ik een songstyle installeerde met de titel: ""Morgens Um Sieben"". Omdat ik baalde dat de fout maar niet verdween heb ik de songstyle verwijderd en een op de T5 aanwezige style genomen. Daarna ging de ""foute reg"" reizen in mijn regs. Dan hier en dan daar. Uiteindelijk kon ik hem ergens ""vastzetten"" in een song op reg 8 en bleef hij daar ook staan.
Na een paar dagen vond ik dat de songstyle ""Morgens Um Sieben"" veel mooier klonk dan de T5 style. Dus,...de songstyle weer geinstalleerd. EN wat denk je: Het beest is weg. Ik heb alle regs gecontroleerd maar ik zie hem niet meer. Wellicht is er iemand die de combinatie van de herinstallatie en de verhuizing van het beest kan verklaren?
Zo niet, ook goed.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 14/01/2014 09:17:49 |
|
|
Onderwerp |
|