Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 5 met Cubase gebruiken
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

vlbrgt
Senior Member

611 berichten

Geplaatst - 21/10/2014 :  20:27:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Is het niet eenvoudiger om de midi file op te nemen met de ingebouwde midi recorder van de Tyros zelf.
Deze midi file kan je dan in je sequencer laden en bewerken indien nodig of van je sequencer afspelen op je Tyros.
Voordeel is dat de opgenomen midi file gemaakt op je Tyros alle correcte voice instellingen bevat zoals het op de Tyros weergegeven wordt.

Mvg
Etienne

Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.

Bewerkt door vlbrgt op 21/10/2014 20:30:15
Ga naar bovenaan de pagina

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 21/10/2014 :  20:58:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Etienne, bedankt voor je reactie. In Studio One opnemen is mooi als dat kan, maar opnemen op de Tyros en dan even via de stick op de laptop zetten is ook prima, je hebt gelijk, dan staan alle instellingen al in de midifile. Echter als ik dat doe en vanuit de laptop de file wil afspelen via de Tyros, dan klinkt er wel wat (er is dus verbinding tussen de Tyros en de laptop), maar het klinkt dan voor geen meter, ik hoor dan bijvoorbeeld andere voices dan de bedoeling was, dus daar zoek ik nog naar, misschien een instelling op de Tyros of in Studio One, ik heb al heel geprobeerd...

Jeepee
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000