Auteur |
Onderwerp  |
|
desander
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 15/01/2014 : 21:31:00
|
Kan men van een geladen song-setup (vb Capri Ficher) de OTS setting per main-begeleiding aanpassen en als dezelfde file (Capri Ficher) opslaan ?
Even ter verduidelijking :
Ik laad Capri Ficher op vanuit de Music Finder. Ik vind dat in Main-C de accordeon beter klink als ik er de Harmony aan toevoeg.
Dat kan ik natuurlijk doen terwijl ik de melodie speel (of ervoor) maar ik wil deze instelling zo saven...
Zodat,wanneer ik de volgendekeer Capri Ficher laad (opnieuw vanuit Music Finder) de aanpassing automatisch behouden blijft. |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 15/01/2014 : 21:45:25
|
Hallo,
hmmm, wordt een probleempje. Als je dat wilt, moet je de OTS veranderen. Maar dan moet je ook de style opnieuw opslaan. Helaas vindt de muzicfinder hem dan niet meer. Op deze manier gaat het dus niet. Beter: Maak je instellingen en maak er dan een registration van. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 15/01/2014 : 21:45:54
|
Je kan de main begeleiding aanpassen zover ik weet maar die zal je dan in een registratie op moeten slaan en als zodanig moeten oproepen weer lijkt mij. Maar misschien zijn er nog andere opties, aangegeven door collega's hier?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 15/01/2014 : 22:03:11
|
Dus zaten we in koor Frans...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 07:26:06
|
Je kan de aangepaste style of song opslaan op de harddisk. De MF kan je dan toewijzen naar deze aangepaste style of song. Je hebt het over songsetup, maar volgens mij bedoel je de style of niet?
Groeten, Wim |
Bewerkt door tyro op 16/01/2014 07:32:05 |
 |
|
desander
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 08:22:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Je kan de aangepaste style of song opslaan op de harddisk. De MF kan je dan toewijzen naar deze aangepaste style of song. Je hebt het over songsetup, maar volgens mij bedoel je de style of niet?
Groeten, Wim
Neen, ik bedoel wel degelijk een song setup vanuit Music Finder met dus als start een style, dan een tempo, intro, main(s) en ending. Als je uit de Music Finder een song selecteerd, krijg je dus een setup met bovenvernoemde parameters, specifiek voor de bedoelde song.
Zelf was ik ook al tot de veronderstelling gekomen, dat dit dan maar via registrations zou moeten gebeuren, maar anderzijds denk ik dat het ook mogelijk moet zijn om ZELF een song setup te maken...
Als al die song setups op internet te vinden zijn (bv via PSR-tutorial) dan zijn die toch ook door personen samengesteld. Vraag is, hoe en met welke middelen worden deze gemaakt ?
Dit zou dus ook een oplossing kunnen zijn.
Alvast bedankt voor eventuele verdere verwijzingen. |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 08:43:12
|
Hoi,
Als je in de musicfinder zit heb je rechts onder een knop: Record edit. Hier kun je zelf een item toevoegen. Nu weet ik niet meer of je bij de Tyros 2 ook een style van de harddisk kon kiezen. Maar je kunt het altijd even proberen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
|
Onderwerp  |
|