Auteur |
Onderwerp |
|
bernard
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 22:04:30
|
Klopt het, dat in de tyros 5 slechts 4 pagina's iconen staan die bij het registreren gebruikt kunnen worden ? In mijn tyros 4 zitten 20 pagina's . Ik ben aan een aantal iconen gewend geraakt bij het registreren. Sommige bestaan nu niet meer. Is er misschien een methode om ze over te zetten van T4 naar T5, of zijn daar ook ( geheugen) nadelen aan verbonden.
Bij voorbaat dank voor een reactie.
Groeten
Bernard |
Bewerkt door T-Rossie op 19/01/2014 22:47:49 |
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 22:38:17
|
Hoi Bernard,
Welkom
Je plaats dit topic in het Tyros 4 forum terwijl het over de Tyros 5 gaat.
Het klopt dat er nog maar 4 pagina's zijn voor de icons. Yamaha heeft blijkbaar geen rekening gehouden met vorige serie's of had geen letter sijfer combinatie meer vrij.
Er is tot nu toe geen oplossing voor het weg vallen sommige icons. De icons zijn gelinkt aan de file name.
Sommige worden nog steeds weer gegeven maar kunnen niet uit het menu gekozen worden. Je kan de file name wel hernoemen met de windows verkenner en zo een andere passende icon te kiezen. Of op de Tyros 5 zelf maar je kan daar niet aflezen wat de oude file icon is.
De icon extentie is een Letter met 3 cijfers erachter
Groeten, Wim |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 22:48:18
|
Draadje even verplaatst.
|
|
|
bernard
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 20/01/2014 : 10:01:30
|
Goede morgen beste mensen,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga e.e.a. uitproberen. Ik vind het overigens niet zo duidelijk dat er geen aparte inlog bestaat voor de diverse tyrossen. ( zal wel aan mij liggen). Ook het antwoord van T-Rossie begrijp ik niet.
Groetjes
Bernard |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 20/01/2014 : 10:21:02
|
@Bernard,
Dit is gewoon een "open"forum, wat voor iedereen toegangkelijk is. het antwoord van Trossie was omdat jij het topic gestart hebt in de rubriek Tyros 4, hij heeft deze verplaatst naar de rubriek Tyros 5, omdat het om de iconen vermindering gaat van de Tyros 5
Maar om die iconen zou ik me niet druk maken om eventueel over te stappen, dat komt dan wel goed en kun je de hulp altijd inroepen van diverse leden hier.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
|
Onderwerp |
|