ja daar ben ik weer........ stel ik heb 30 tvn klanken die staan op mijn hd als ik opstart gaat hij alles laden ( niet goed ) nu wil ik enkel 5 orgels inladen maar het mag niet te lang duren
daarna wil ik bv 5 koper inladen hoe doe ik dit heb het geprobeerd met libarys maken maar dat duurt te lang
als het al op de hd staat waarom kan ik er dan niet gelijk aan dus aanklikken en spelen ???????
Het duurt inderdaad even een tijdje als je hem laat gaan. Je kunt het laden afbreken door CANCEL te drukken. Je wilt selektief banken inladen tijdens het optreden? Dit lijkt me lastig/tijdrovend want je moet eerst de bank zoeken, selekteren en dan laden.
Ik schakel de T2 al tijdens het opbouwen in, waardoor hij alle tijd heeft om de voices te laden. Na een paar minuten heb je alles klaarstaan en in een split-second kun je selekteren welke sound je wilt..... lijkt me dát wat je zou moeten willen.... toch ?
ja is inderdaad ook zo maar dan nog staat hij bnijna 10 minuten te laden en wat gedaxcht aan een stroomstoring ik dacht inderdaad meer aan: een aantal klanken voor een aantal nummers laden tijdes een pauze of pauzemuziekje...........
en wat gedacht van het volgende: als je de sounds hebt geladen en je veranderd de volgorde op de hd dan werken je cvn files op user OOK niet meer
begin weer naar mn ketron te verlangen.........lol
ff doordenken voor alles is een oplossing tocch ?????? hoop ik...