Misschien een beetje rare vraag maar ik heb de DVD "tyros4 stap voor stap" ooit bij Oostendorp gekocht Nu vind ik alleen het originele doosje en de DVD??????Nu is mijn vraag Hoe ziet de voorkant van deze DVD uit?staat daar alleen een merk van het schijfje op (wat ik me niet kan voorstellen .ik kan me niet voorstellen dat Oostendorp daar geen "label" op gezet heeft maar mocht het zo zijn dat er alleen de merknaam van de DVD op staat ..Welk merk staat er dan op?Er liggen hier honderden CD's en DVD zonder titel en ga dan maar zoeken...... voor degegen die denken dat ik een illegale heb ......als je me leert hoe hier een foto opgeladen moet worden kan ik e de bankoverschrijving toemailen
begrijp het antwoord niet .Het gaat om de "beschrifting" (om maar eens een germanisme te gebruiken) van de DVD op zich.Zoals beschreven heb ik het originele doosje maar de DVD is zoek.Om nu niet een paar honderd niet beschrifte DVD een voor een te moeten insteken en bekijken zou het fijn zijn als ik OF zeker zou kunnen gaan weten dat er een tekst/log io.i.d. op staat OF als dat niet z is e een bepaalde merknaam van de DVD zou staan (Sony;of wat dan ook)
ik weet het Toine.........ik ben privé een grote chaoot!!!! als je de hoeveelheid voices;midi's,styles,registraties enzenz die op drie computers staan eens in de T4 zou opslaan dan had ik qua mogelijkheden een TYROS 6 maar ik kom er gewoon niet toe om er eens een dag of wat voor te gaan zitten..........als ik in mijn (parttime) job als tandarts ook zo zou zijn.......arme patienten zou ik dan denken.......