Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Installeren Voices met YEM
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 02/03/2014 :  20:23:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hier een link naar een tutorial over het installeren van Custom voices op de Tyros 5 met behulp van de Y.E.M. (Yamaha expansion manager)

Deze is wel in het Engels, maar moet wel te volgen zijn denk ik.

Klik Hier voor de tutorial

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros

tyrosfan
New Member

33 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  10:53:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van tyrosfan  Reageer met citaat
Voor TVN bestanden lukt het niet, help me eens?

Glunder, wanneer je speelt.....
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  11:39:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Sander, je zult eerst de .tvn voices moeten converteren naar .uvn

Zie hier om dit prog te downloaden:
http://download.yamaha.com/search/detail/?site=nl.yamaha.com&language=nl&category_id1=16277&category_id2=16084&product_id=1072947&asset_file_language=EN&asset_id=31589

Dit progje zet al je tvn sounds om naar het formaat uvn welke je kunt gebruiken op je tyros 5.

Zie daarna de handleiding om de voices te installeren met de YEM.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio

tyrosfan
New Member

33 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  11:49:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van tyrosfan  Reageer met citaat
Heb het gevonden en het converteren is gelukt. Alleen bezit ik nit zo'n flashgeheugen. Maar goed, dat is ook te duur voor me, kost geloof ik ergens in de 460 euro.

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  12:07:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Kijk ff in je mailbox.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio

tyrosfan
New Member

33 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  12:47:37  Toon profiel  Bezoek de homepagina van tyrosfan  Reageer met citaat
Heb het gezien. Dank daarvoor. Ga het eens besnuffelen of het mogelijk is, qua financien.

bonfire
Average Member

242 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  14:06:47  Toon profiel  Reageer met citaat
dat mensen er op geilen om te converteren naar .uvn begrijp ik niet.Het eerste waar je (denk ik toch) tegen aan loopt zijn die 128 plaatsen op de memory...........als je wat pakketten hebt dan zijn die toch al HEEL snel "opgebruikt"
Is er niks wat die .Uvn voices naar een wat , hoe zal ik het zeggen, "bruikbaarder" "handzamer" formaat kan converteren.Ik vind het zonde dat er VEEL plaats op de HD is en waar je echt behoefte hebt (de VELE .uvn voices te gebruiken) beperkt moet blijven tot die 128 plaatsen

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 03/03/2014 :  14:52:14  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Ton, heeft niks met G****n te maken, wil je de Voices gebruiken zullen ze eerst in het uvn formaat moeten staan, met deze convertor maak je de tvn bestanden voices beschikbaar voor je tyros 4 en 5 die het uvn formaat gebruiken.

De t5 gebruikt iets minder geheugen zodat je dus meer custom voices kwijt kunt op je flashcard van 1024 mb. en kunnen er dus meer zijn als de 128 zoals op de t4.

Dus daar zijn we ook al vooruit gegaan

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio

Bewerkt door laakies op 03/03/2014 14:53:09
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000