Auteur |
Onderwerp |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 20:02:36
|
Hallo,
Weet iemand het misschien het aluminium kleuren nummer van de Tyros of de M-audio? Ben zelf al aan het zoeken geweest en kom uit op de RAL-9006 kleur, klopt dit?
Dank alvast!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 20:21:24
|
Hoi Bert.
Jammer maar ik zou het niet weten, ik mag aannemen dat je al diverse kleurstaaltjes geprobeerd hebt.
Muzikale Groet Henk |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 20:40:11
|
Ja dat wel Henk, maar nog niet gevonden. Via internet vandaag al even aan het zoeken geweest en kom ik op bovengenoemd uit maar heb de keur nog niet in mijn handen gehad om te vergelijken. Ik wil die zeg maar "opvulstukken" naast beide zijden van de toetsen van de M-audio juist die kleur geven, vandaar. Even dacht ik dat van een soort gekleurd aluminium te laten maken maar ik denk dat ik het mooier kan doen met hout.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
|
|
Midifile
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 07:34:17
|
hay Bert,
ik begrijp wat je wil, even langs de verfboer die hebben mengmachine en heel veel staaltjes. de Tyros onder je arm mee is natuurlijk lastig, maar vaak kan je wel even de verf staaltje /waaier mee krijgen. suc6
John. |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 10:17:55
|
Ge ik ook doen maar ik dacht als iemand dit weet scheelt het weer. Heb het nu niet direct nodig maar misschien straks wel. Bedankt voor de reacties zover!
Groet, Bert
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 14/03/2014 : 02:25:23
|
Ha Bert,
Kunnen de fabrikanten je niet helpen ?
groet Niek |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 14/03/2014 : 11:38:10
|
Zover ben ik nog niet geweest, maar ik heb met behulp van stalen de juiste gevonden, van Histor Beton metallic kleur 313.
Groet, Bert
|
|
|
Onderwerp |
|