Auteur |
Onderwerp |
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 20:44:12
|
Het lijkt me nog steeds leuk ondanks de t4 al een tijd uit is mensen met vragen te helpen. Zonder al te moeilijke jargon hou het simpel. Ik ben beginend speler. Ik hoop een leuk onderwerp gestart te hebben.
als eerste mijn eerste vraag.
Als ik mijn t4 binnen krijg wat moet ik wel als eerste doen en op letten. Het is natuurlijk een tweede hands maar ja ik hoor het wel denk ik.
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 21:35:27
|
Het zou erg leuk zijn als iemand reageerd. er is toch wel iemand raad kan geven?
|
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 21:44:00
|
Dan zal ik even het ijs breken voor je, misschien is er niemand "on line"? Dat zou kunnen. Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen gelijk tijd heeft o.i.d. Het kan wel eens even duren voordat je een reactie krijgt en zeker als de vraag gaat over de "spelonken" van de Tyros 4. Maar goed, ik speel zelf een Ty 3 en binnen geruime tijd een M-audio erbij. Waarbij ik op lette toen ik 'm binnen kreeg is dat de standaard goed in elkaar zit en stevig staat, je wil niet meemaken dat die valt he. En zorg dat er ook niets op kan vallen... Aan en uit knop gevonden? Zou zeggen ga eerst eens even uitproberen wat voor stylen je hebt en hoe die klinken, wees niet bang om een knop in te drukken hoor. Heb je al eerder een Tyros gehad of niet? En... niet onbelangrijk.... hou de handleiding goed erbij terwijl je bezig bent je machine te ontdekken, die verklaard een hoop! Hoop je een beetje te hebben geholpen en wens je veel succes met je Tyros 4 Ron!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
Bewerkt door bertus op 12/03/2014 21:48:01 |
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 22:11:41
|
Dank je wel bert,
Dit bedoel ik met hulp. Mijn zeer oude keyboard is de technics kn 650! Ik denk 25 jaar oud? Dus ik loop ver achter met mogenlijk heden. er gaat een nieuwe wereld voor mij open! |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 22:23:17
|
Da's heel oud! Dan heb geen tweedehands maar een nieuwe! Wat zal jij gaan genieten!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 22:28:33
|
Ik denk dat het onderwerp van je topic een beetje te algemeen is, waardoor niet duidelijk wordt wat je wil weten. En een vraag stellen wil niet zeggen dat je binnen een uur een reactie hebt (zoals Bertus al aangeeft).
Hopelijk heb je je Tyros via een dealer gekocht zodat je weet wat je in huis haalt. Dan hoef je eigenlijk nergens op te letten en je veder alleen bezig te houden met lekker muziek maken.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 12/03/2014 : 22:45:45
|
Frans,
Natuurlijk sorry maar ik ben forums nog niet zo gewend. en ja het is een algemene vraag dat was mijn bedoeling ook. Er zullen nu nieuwe tyros 4 gebruikers zijn. ik heb veel forums bezocht maar voor leken zoals ik te veel vak jargon.
En ja ik heb hem gekocht bij oostendorp.
Het zou erg leuk zijn als hie de op een simpele manier iemand geholpen kan worden. Het hoeft toch niet altijd specifieke vragen te zijn?
|
|
|
Midifile
New Member
24 berichten |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 07:40:03
|
Hoi Ron,
Ik zou eens kijken op de website van frans: http://home.hccnet.nl/f.lijflander/
Of op mijn website: www.laakies.nl
Daar staan al aardig wat tips en trucs op.
Succes met je Tyros 4
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 08:39:26
|
Midifile,
kijk dat bedoel ik dit is leuk.. maar ik heb hem bij oostendorp gekocht. deze dvd zit in het extra paket.
Dit zijn de leuke weete dingetjes. nu weet ik dat ik wat aan die dvd heb.
bedankt midifile |
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 08:43:00
|
Laakies,
natuurlijk ook dat heb ik al gedaan. Julie website heb ik ook al bezocht.
mischien is het ook leuk om de eerste ervaringen met je tyros te beschrijven. dat ga ik ook doen.
dank |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 10:31:50
|
Hoi Ron.
Als jij de T4 bij Oostendorp hebt gekocht dan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb bij hun een Tyros2 en een Tyros3 gekocht en vorige week een hele nette gebruikte Tyros4, alles wordt door hun gecontroleerd voordat deze naar de klant gaat.
De rest vindt je in de handleiding en Reference Manual en natuurlijk op dit forum.
Schroom niet om vragen te stellen.
Mijn lijfspreuk in deze is: Als je iets vraagt dan lijkt dat dom, als je niets vraagt dan blijf je dom
Muzikale Groet Henk |
Bewerkt door tyros2 op 13/03/2014 10:37:15 |
|
|
ron t4
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 11:53:25
|
Ik heb de tyros 4 tv nog nooit echt live gehoord. toen de tyros 1 uitkwam heb ik die wel gehoord. Ik was er helemaal onderste boven van. dat is jaren geleden en sindsdien er voor gespaard. Nu is het zover en waarempel de tyros 4. dank aan de tyros 5 vandaag plaats gemaakt in de woonkamer dus laat maar komen! |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 14:19:29
|
Hoi Ron.
Als jij van de eerste Tyros al onderste boven was dan zou ik maar zorgen dat je aan de stoel die straks achter jou Tyros4 komt te staan voorzien is van veiligheidsgordels.
Muzikale Groet Henk |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 15:37:26
|
Je hoeft nergens specifiek op te letten, gewoon uit proberen, en de handleiding raadplegen. Kom je ergens niet uit, dan horen we dat graag, en wordt je vanzelf geholpen.
Grt. Frans
|
|
|
Henk21
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 13/03/2014 : 16:49:15
|
Hallo Ron Heb zelf ooit iemand bij mij in de buurt op een T2 wegwijs gemaakt misschien is er iemand bij je in de omgeving die dat zou willen doen dus gewoon even vragen. Woon zelf te ver van je vandaan veel succes en plezier met je aanwinst
Henk |
|
|
Onderwerp |
|