Is er iemand die weet als het mogelijk is een toets een andere noot toe te wijzen?
Het komt er op neer dat mijn knoppenaccordeon klavier (Ketron) via midi de grondtoon van mijn bass doorstuurd naar mijn tyros maar dat enkel de C een octaaf zou moeten verhogen om te klinken zoals op mijn gewone accordeon.Die C toon klinkt nu veeeeeeel te laag.
Je zou het middels de knop upperoctave kunnen vastleggen in de registery-memory, of de voice op r1,r2 of r3 via mixing console een octaaf hoger kunnen zetten en dan vastleggen in de reg-mem.
Is dit wat je bedoelt?
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Het gaat eigenlijk maar over 1 bepaalde C toets op de bass kant van mijn accordeonklavier die zou moeten toegewezen worden via midi out aan een C noot in de Tyros 5 die een octaaf hoger klinkt. Het mag niet over alle noten gaan die een octaaf hoger moeten maar enkel de C.
Ik weet dat dit een eigenaardig verhaal is maar die C noot op de bassen van mijn Ketron is veel te laag en ik denk dat ik dit misschien via midi zou kunnen wijzigen in de Tyros.
blijkbaar weet niet onmiddellijk iemand een antwoord op mijn vraag ( is ook wel begrijpelijk)Ik ga eerst eens naar mijn dealer om het probleem uit te leggen.