Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 natuurgeluiden- sounds
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

susy
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 14/03/2014 :  10:46:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Als ik op Youtube muziek beluister van keyboardspelers , hoor ik regelmatig dat ze als intro natuurgeluiden gebruiken zoals bv. de zee met zijn golven, meeuwen op de achtergrond, een vogeltje wat fluit, ....en nog zoveel meer. Wordt ook wel tussen de muziek in gebruikt. Ik vind dit zo mooi en ben reeds lang op zoek naar zulke Naturesounds die ik kan gebruiken op de Tyros. Zijn dit multipads? Weet iemand hoe ik daar op een legale manier aan kan komen? Waar ik ze kan kopen? Je zou er me een groot plezier mee doen. Alvast ne dikke merci,

Susy

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 14/03/2014 :  12:07:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Op bijv. http://www.sounddogs.com vind je een grote verzameling aan geluiden.
Je kunt er zelf een multipad van maken of een sound op de hardddisk.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Ga naar bovenaan de pagina

susy
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 14/03/2014 :  16:16:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank je wel Frans. Ik ga ze eens beluisteren . Fijne dag verder,

Susy

Midifile
New Member

24 berichten

Geplaatst - 15/03/2014 :  04:00:52  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door susy

Hallo,

Als ik op Youtube muziek beluister van keyboardspelers , hoor ik regelmatig dat ze als intro natuurgeluiden gebruiken zoals bv. de zee met zijn golven, meeuwen op de achtergrond, een vogeltje wat fluit, ....en nog zoveel meer. Wordt ook wel tussen de muziek in gebruikt. Ik vind dit zo mooi en ben reeds lang op zoek naar zulke Naturesounds die ik kan gebruiken op de Tyros. Zijn dit multipads? Weet iemand hoe ik daar op een legale manier aan kan komen? Waar ik ze kan kopen? Je zou er me een groot plezier mee doen. Alvast ne dikke merci,

Susy

hier een link waar je zelf de natuur geluiden kan mixen en als audio bestand kan opslaan op je pc. het is niet alleen mixen er is al een grote keuze uit natuurgeluiden die je zelf kan samenstellen.
http://naturesoundsfor.me/
je moet wel microsoft internet explorer gebruiken ander werk de mixer niet, je kan het geluid dan niet opslaan. dus gebruik de microsoft internet explorer op je pc.

met vriendelijke groet, John.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000