Zopas is er een nieuw premiumpack uitgekomen voor de Tyros 4/5 nl. celtic : zeer mooi en een echte aanvulling voor de Tyros ! Nu is mijn vraag : welke premiumvoices/packs zouden jullie nog graag zien verschijnen in de toekomst voor dit geweldige keyboard. Misschien dat de moderators het lijstje kunnen doorgeven aan Yamaha en dat ze daar gevolg aan geven ! Je weet maar nooit... Voor mij persoonlijk hoop ik dat er een vervolg komt op het vintage synthesiser pakket. Ook met Etnische klanken zou ik zeer blij zijn...
etnische klanken?????turkse of zo? ik weet dat er van de T4 een "turkse versie" bestaat (of oriental versie of zoiets ).ik ken de benaming niet precies maar misschien kun je zo voices vinden in die richting
Ik bedoel eigenlijk meer de new age muziek. Is toch ook ethnisch of ben ik daar verkeerd mee? Oriëntale klanken en styles heeft Yamaha al in verschillende paketten zitten, maar die echte new age vind je weinig terug . Ook de music van Enya ligt in die style. Sorry als ik me verkeerd heb uitgedrukt en bedankt voor je snelle reactie,