Auteur |
Onderwerp |
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:43:05
|
He Roel, als je geen moderator meer bent moet je het onderschrift wijzigen bij je nickname, anders is het valsheid in geschrifte
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:57:49
|
Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator. |
Bewerkt door T-Rossie op 04/04/2014 12:56:37 |
|
|
thomas
Average Member
209 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 11:53:24
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Toine, Als het goed is ben je per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Dus het gaat per mail en de andere forumleden mogen dit niet weten ? Ik heb daarentegen alle begrip voor hoor, begrijp mij AUB niet verkeerd. Thomas
greetz |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 14:16:14
|
Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Roel: Daar heb je gelijk in, ik wist het, maar totaal vergeten, sorry voor de overlast.
Moderators: Kan hier een slotje op, gaat volledig off-topic.
Grt. Frans
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 05/04/2014 : 22:02:15
|
Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Roel mijn excusses, dit is me helemaal ontgaan.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
PieteMan
Average Member
449 berichten |
Geplaatst - 06/04/2014 : 00:31:45
|
OFF TOPIC TIP
McAfee doet het niet goed in de diverse testen.
Vele providers bieden de betere F-secure aan voor hun klanten. Zo ook Caiway, XS4all, Ziggo, KPN en vele anderen
LET OP: 60-70% word tegengehouden , Overige is eigen risico.
Groet Piet eMan
Groet Piet eMan |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 06/04/2014 : 10:19:28
|
Off Topic Antwoord:
Dan ga ik vanmiddag wel naar het Café
100% veilig bestaat niet, maar mijn pc gebeuren is voldoende beveiligd hoe... ga ik allemaal niet beschrijven. dat is niet relevant.
Alles wat je doet op internet is altijd blijven uitkijken en weten wat je doet.
|
|
Onderwerp |
|