Auteur |
Onderwerp  |
|
Henkmusic
New Member

25 berichten |
Geplaatst - 09/05/2014 : 01:54:27
|
Hallo Tyros vrienden. Ik heb mijn geheugen van de Tyros 2 op een stick gekopieerd en daarna op de HD van mijn PC. Hoe kan ik de inhoud van o.a. de registratieblokken op de PC zichtbaar maken en b.v. een lijst van de titels uitprinten? Is daar speciale software voor en waar kan ik dat krijgen? Ik zie nu alleen adacadabra (machinetaal). Dank voor het meedenken. Groet, Henk. |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 09/05/2014 : 07:26:37
|
Hallo Henk,
Ik denk dat je eens moet kijken op de site van Jososoft. Daar staan een heel stel registration editors op. Misschien staat daar iets voor je bij. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
Henkmusic
New Member

25 berichten |
Geplaatst - 10/05/2014 : 18:05:58
|
Hallo Frans, dank voor je antwoord en je tip. Ik heb op de site gekeken en een paar programma's gedownload. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan je een van de programma's adviseren als de beste of de geschikste? Het gaat mij in hoofdzaak om de inhoud van de blokken en registraties te zien en als lijst te printen zodat ik een overzicht heb. Groet, Henk. |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 11/05/2014 : 15:07:41
|
Je hebt mail Henk!
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 11/05/2014 : 20:49:18
|
PSRlist is hier zover ik weet het meeste geschikt voor.
Maar je zal aan het kopiëren en plakken komen.
Groeten, Wim |
 |
|
wibo
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 12/05/2014 : 13:58:48
|
hallo Henk ik heb op je site gekeken naar het overzicht van extra styles enz op de tyros 1 en 2 maar wat heb je eraan ik krijg niets gedownlaod en de filters werken ook niet,zou ik iets verkeerd doen? |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1647 berichten |
Geplaatst - 12/05/2014 : 14:43:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wibo
hallo Henk ik heb op je site gekeken naar het overzicht van extra styles enz op de tyros 1 en 2 maar wat heb je eraan ik krijg niets gedownlaod en de filters werken ook niet,zou ik iets verkeerd doen?
Nou, je zou je eerst is even kunnen voorstellen ?
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
 |
|
wibo
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 12/05/2014 : 15:20:27
|
het leek mij leuk lid te worden van dit forum omdat ik het al vaker heb bezocht,sinda een jaar speel ik nu op een tyros en daarvoor had ik een psr s550 enkele jaren geleden heb ik keyboardles gehad bij nha en is me goed bevallen.eigenlijk ben ik wat laat met spelen begonnen,pas toen ik met pensioen ben gegaan.nu weten jullie het één en ander van mij en hoop dat ik jullie vragen kan beantwoorden en jullie die van mij. |
 |
|
Henkmusic
New Member

25 berichten |
Geplaatst - 19/05/2014 : 17:55:48
|
Iedereen bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels met PSRlist de blokken uit kunnen lezen. Ik heb het daarna gekopieerd naar een Word document, de letters wat vergroot en voilá alles gelukt. Ik heb het niet geprint want dat waren 16 pagina's, maar wel op een stick gekopieerd en nu kan ik ze via een tablet uitlezen. Ik heb de Tyros 2 van iemand overgenomen en die had en heleboel memory registers gemaakt. Echter per liedje een register, dus in een bank van 8 8 verschillende liedjes. Zoals Toine al zei, dat is niet handig. Ik heb begrepen dat het handiger is per liedje een bank te gebruiken en dan de onderdelen per register. Dat is een heleboel werk waar ik het geduld en de kennis niet voor heb. Ongetwijfeld zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Mijn vraag is dan ook; Waar kan ik kant en klare registraties van het standaard repertoire vinden? Dank voor de medewerking. Grtz. Henk |
 |
|
|
Onderwerp  |
|