Auteur |
Onderwerp |
|
RJMiddel
Junior Member
68 berichten |
Geplaatst - 16/05/2014 : 20:04:15
|
Ik heb nu de registraties door en heb er een paar gemaakt.
Nu is mijn volgende probleem dat ik een externe app wil aansturen middels een midi commando (CC), zodat indien ik de registratie kies middels het uitsturen van dat midi commando de songtekst op de Ipad verschijnt.
Het werkt in ieder geval al wel andersom, dus wanneer ik op de Ipad een liedje kies in de app ONSONG wordt de juiste registratie gekozen.
Maar kan het ook andersom? Heeft iemand daar ervaring mee?
groetjes, Robert
Tyros 4 Black Limited Edition |
Bewerkt door RJMiddel op 17/05/2014 13:41:22 |
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 17/05/2014 : 15:11:23
|
Dag Robert,
Heb voorlopig nog geen iPad (is besteld). Waarschijnlijk zal ik dan ook nog een iRig Midi adapter nodig hebben. Maar toch heb ik al een vraag ivm met je topic.
In je topic maak je gewag van het volgende: citaat: dus wanneer ik op de Ipad een liedje kies in de app ONSONG wordt de juiste registratie gekozen
Nu meen ik altijd begrepen te hebben, dat je op de Tyros een registratie kiest, die dan een midi signaal stuurt naar de iPad, teneinde de correcte bladmuziek op je iPad te laten verschijnen. Omgekeerd , dat het selecteren van een song op je iPad een registratie zou kiezen op je Tyros, is nieuw voor mij. Kan je hieromtrent wat meer details geven aub. bvb welk midi commando stuurt je iPad om een registratie te laden ?
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
Bewerkt door vlbrgt op 17/05/2014 15:11:51 |
|
|
RJMiddel
Junior Member
68 berichten |
Geplaatst - 17/05/2014 : 20:44:42
|
De registraties in de Tyros dien je te nummeren bijvoorbeeld
000 My Way 001 Walk Of Life
de midi commando die daar bij horen zijn
My Way 0.0:0 Walk Of Life 0.1:0