Auteur |
Onderwerp |
|
forum yamaha tyros4
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 22/06/2014 : 20:48:39
|
HH Technische notenkrakers. Ik heb diverse registraties op mijn USB memorystick staan. Stel, ik plaats nu mijn USB memorystick in een ander keyboard natuurlijk een tyros , welke geen splitpoint heeft ingesteld. Nu de ham vraag; Moet ik nu eerst van dat keyboard opnieuw de standaard splitpoint instellen, of neemt hij mijn register instellingen automatisch over, ook v.w.b mijn standaard keybord splitpoint. splitpoint= G2(R), F#2(S), F#2(L) dankuwelalstublieft FRED.
F.van Huut |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 22/06/2014 : 21:35:34
|
Hallo Fred,
Als je je registratie het splitpoint mee hebt opgeslagen, wordt dat ook overgenomen op een ander keyboard. Voorwaarde is dat het niet geblokkeerd is via FREEZE. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
forum yamaha tyros4
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 22/06/2014 : 21:43:04
|
Keyboard splitpoint no.2
Hoe doe ik mijn eigen keyboard splitpoint dan kopieren naar mijn eigen USB memorystick? is dat èènmalig voor al de registraties? Fred.
F.van Huut |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 22/06/2014 : 22:21:48
|
Voor iedere registratie opslaan op USB, zoals Player al aangaf.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 23/06/2014 : 10:51:03
|
Edit moderator : Dit bericht in de juiste draad gezet.
***************************************************** Mijn hartelijke dank voor de aangedragen oplossingen v.w.b.het keyboard splitpoint. Ik kan aan de bak om alsnog de 48 opgeslagen register vermeldingen te voorzien van keyboard splitpoints. Ben ik van de straat af, en blijven de bushokjes heel. Groetjes Fred.
F.van Huut |
|
|
CorV
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 27/06/2014 : 14:31:22
|
Wat speeel je dan T- Rossie om de bushokjes heel te houden? Busje komt zo?? Groetjes Cor |
|
|
forum yamaha tyros4
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 28/06/2014 : 14:30:54
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CorV
Wat speeel je dan T- Rossie om de bushokjes heel te houden? Busje komt zo?? Groetjes Cor
In het bus hokje speel ik uitsluitend op de rasor
F.van Huut |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 30/06/2014 : 17:36:39
|
Dan weet ik als trambestuurder in Rotterdam (34 jaar) wat ik door moet geven als ik weer zo abri, want zo heten ze, ziet staan, ruiten eruit enz enz!!!
Groet, Bert
Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W
|
Bewerkt door bertus op 30/06/2014 17:39:15 |
|
|
forum yamaha tyros4
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 01/07/2014 : 13:43:55
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertus
Dan weet ik als trambestuurder in Rotterdam (34 jaar) wat ik door moet geven als ik weer zo abri, want zo heten ze, ziet staan, ruiten eruit enz enz!!!
Groet, Bert
Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W
Hij is fijn, en moet je zeker (Japio) Jaap Kooiman kennen met zijn vriend bij de Bruine Rotterdammer
F.van Huut |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 01/07/2014 : 19:07:58
|
Cor, Ik speel niet met bushokjes.... had slechts de post van Fred verplaatst naar de juiste 'draad'. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 02/07/2014 : 22:00:05
|
Als je bij Funtion > Utility > 3 Parameter lock : splitpoint aanvinkt, hoef je maar één keer je splitpunt in te stellen en je splitpunt blijft altijd gelijk zolang "splitpoint" is aangevinkt.
Zet je het vinkje weer uit werkt, dan de normale registratie splitpunt instelling weer wanneer je een registratie kiest.
Groeten, Wim |
|
|
forum yamaha tyros4
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 03/07/2014 : 09:21:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Als je bij Funtion > Utility > 3 Parameter lock : splitpoint aanvinkt, hoef je maar één keer je splitpunt in te stellen en je splitpunt blijft altijd gelijk zolang "splitpoint" is aangevinkt.
Zet je het vinkje weer uit werkt, dan de normale registratie splitpunt instelling weer wanneer je een registratie kiest.
Groeten, Wim
Wim ,dit is een zeer goed hint en bedankt Fred
F.van Huut |
|
|
|
Onderwerp |
|