| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 04/08/2006 : 00:11:23
|
| Hallo forumleden, ik ben Reginald, 48 jr en sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een T2. Vele jaren geleden heb ik een Roland E86 gehad, mooi geluid maar een wanhoop om te programmeren en uiteindelijk heb ik hem weggedaan en heb toen geen nieuw keyboard meer gekocht. Mijn speltechniek is daardoor op het niveau "beginner" blijven staan. Na een optreden van Michel Vonken, het volgen van jullie forum en het speuren op internet ben ik tot de conclusie gekomen, waarom niet een nieuwe start? Beginnen met "Hansje Kleen" en gaan met die banaan. Het gaat erom dat je plezier hebt in je muziek en niet of je gelijk zo goed kan spelen als Michel V of Marco R. Kortom deze week zijn mijn vrouw en ik bij Henk geweest en tegen de verwachting in was er een T2 met alles erop en eraan. En van de week was het bij ons thuis pakjesavond en de eerste muziek rolde door de kamer. Ook Hansje Kleen. Ja en zo'n prachtig apparaat kan natuurlijk veel, heel veel. Dat wordt dus nog een echte tocht. De DVD's kijken, de handleiding bestuderen, speltechniek oefenen en last but not least muziek maken! Maar ik heb er nu een heel goed gevoel bij. Het zal vast met vallen en opstaan gaan maar dan weet ik in ieder geval dat ik op jullie hulp kan rekenen! |
|
|
T-Rossie
Moderator

3299 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 01:35:45
|
Reginald,
Welkom op het forum ! Alle leden kunnen zich natuurlijk goed voorstellen hoe je je voelt met de nieuwe T2  Ook mooi dat je de route naar Henk hebt gekozen.... hij was nét terug van vakantie en alwéér een T2 verkocht. (core-business van Oostendorp?)
Zorg dat je voldoende slaap krijgt de komende weken en je kunt op ons rekenen wanneer je vragen hebt..... maar dat wist je al. |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 08:13:45
|
Hallo Reginald,
Gefeliciteerd met je aanschaf. Hoop dat je er net zo veel plezier van zult hebben als wij dat hebben. Natuurlijk sluit ik me bij T-Rossie aan. Vragen moet je stellen en niet laten zitten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 08:51:51
|
Hoi Reginald, Ook namens mij: VAN HARTE!! Als ex-E86 bezitter weet ik hoe je hebt geleden en voel ik met je mee. Qua geluid was het (toendertijd) liefde op het eerste gezicht, maar toen het na een paar dagen op programmeren aankwam...afijn, je weet er alles van! Maar toen de T2...alsof je van een oud barrel die maar nauwelijks wil starten overstapt in een volautomatische BMW... Goeie muzikale reis!!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt... en uit je T2 natuurlijk!
|
 |
|
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 10:13:16
|
He Reginald
Welkom op dit gezellige en educatieve forum. Ook proficiat met je T2.
Muzikale groeten Johnny |
 |
|
|
tyros2
Senior Member

813 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 10:38:09
|
Hoi Reginald.
Proficiat met de T2 en welkom op dit forum. Ik weet zeker dat je geen spijt van je nieuwe aanwinst zal hebben. En al zeer zeker niet dat je hem bij de Fa.Oostendorp hebt gekocht. Deze jongens zijn van GROTE klasse. Pas op dat je het nu 's avonds niet te laat maakt en slaap te kort komt want dat wil met de T2 nog wel eens gebeuren. Ik wens je vele muzikale uurtjes toe en veel gezondheid.
Groetjes Henk |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 04/08/2006 : 19:43:27
|
gefeliciteerd!!!!
ook al zo,n kanon thuis staan!!!! gaaf man je weet niet wat je allemaal hoord,ik verbaas me elke dag nog weer hahaha
groetjes ruudje |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|