Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Nu gratis Yamaha Mobile music seq voor Ipad/Iphone
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

willem63
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 25/07/2014 :  11:39:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Ik las in de email van Yamaha Musicsoft dat een aantal apps nu gratis te downloaden zijn (tot september).
Met name de mobile music sequencer en faders en pads zijn volgens mij de moeite waard.
Voor faders en pads is er al een topic in dit forum.
Volgens de uitleg zou ook de mobile music sequencer via WLAN gekoppeld kunnen worden met Tyros 5. Dus geen extra kabel nodig voor de midi koppeling.
Zijn er mensen die dit al geprobeerd hebben?
Een leuke nieuwe functie die genoemd wordt is het herkennen van akkoorden in audio files en vervolgens kunnen deze akkoorden geplakt worden in de app.(als ik het goed begrijp)
1 toepassing die ik me kan bedenken:
Je zou de mobile sequencer in combinatie met Tyros 5 kunnen gebruiken om extra stukjes muziek te laten afspelen net zoals we nu via multi pads doen.

Gr,

Willem

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 25/07/2014 :  12:19:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ben ik lekker mee , 2 weken geleden 15€ betaald voor een App (MM Sequencer) gaan ze hem nu gratis weggeven ?
Maar voor degene die een i-pad hebben zou ik zeggen , snel downloaden voordat het "feest" over is .

Soryt/Arno

btw, kwam er nu maar eens een voice editor app uit voor de T5 . . . ..

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Ga naar bovenaan de pagina

willem63
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 25/07/2014 :  13:21:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat is inderdaad jammer Arno, maar het was erger geweest als ze de T5 nu gratis gingen weggeven. Dan voel je je pas rot :)

Heeft de mobile seq. volgens jou meerwaarde voor T5 spelers en heb je de app via WLAN aan de praat gekregen met je T5?

Gr,

Willem

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 25/07/2014 :  20:18:26  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ik ben er nog mee bezig , het ziet mekaar wel . .
Maar om nou te zeggen wat makkelijk , nou nee .. .

GR,
Arno

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000