| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 05/09/2006 : 13:50:49
|
| Frans, weer bedankt! Ik kan het vanaf hier niet testen, maar de inhoud lijkt sprekend op de powepack die je eerder stuurde, klopt dat of is er toch een wezenlijk verschil? In ieder geval kan ik het vanavond uitproberen. Anywayz, hoe dan ook, toch mijn hartelijke dank! |
 |
|
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 05/09/2006 : 23:41:58
|
Ik wil m als het nog lukt, ook graag hebben.
info@sanderpostma.nl
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 06/09/2006 : 12:35:24
|
Even voor de zekerheid : Premiumpack en Powerpack zijn hetzelfde, of niet?? |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1663 berichten |
Geplaatst - 06/09/2006 : 17:25:04
|
Dit was toch voor de T1 ? beschikbaar gesteld? Voor de T2 heb ik ook na registratie nooit wat ontvangen ??
  Groet, Soryt |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 06/09/2006 : 20:50:50
|
Hallo,
Ik denk dat we van alles door elkaar halen. Ik ga proberen het even op een rijtje te zetten. (als ik het allemaal nog weet)
Bij de Tyros1 kon je een harddisk kopen. Daar stond dan meteen software op. Dat was het het powerpack.
Daarna moest iedereen zijn Tyros1 registreren. Als je dat deed, kreeg je vanuit Duitsland een CD opgestuurd, waar een aantal styles op stonden. Dit was het TyrosPremiumPack 1-2-3-4-5.
Door dat de beide pakketten over de hele wereld zo vaak zijn gekopieerd en 'gezipt' met verschillende namen, is er een flinke verwarring ontstaan. Wat er in beide pakketten zat kun je op mijn site nakijken bij Song en styles.
Nu praat men weer over registreren. Na registratie kun je het e.e.a. downloaden. Voornamelijk wat klanken. Het registreren waar wat songs te verkrijgen zijn, moet volgens mij gebeuren bij Internet Direct Connection. Als je dat doet kun je enkele gratis songs downloaden. Wat daar precies te halen is weet ik niet, want ik heb geen creditkaart en zal en ook geen nemen.
Zo klopt ie volgens mij weer. Zo niet, hoor ik graag een aanvulling. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Bewerkt door theplayer op 06/09/2006 21:12:56 |
 |
|
|
lampje
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 20/09/2006 : 14:50:10
|
Hoi Frans. Ik durf het haast niet meer te vragen maar toch. Zou je mij het Premium Pack ook willen sturen gr bert |
 |
|
|
jeanlb
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 15/10/2006 : 20:51:22
|
quote: Originally posted by marcel
Hoi Frans,
Ik ben ook zeer geinteresseerd in het premiumpack.
Groetjes Marcel
Hallo, Hoe geraak je aan het premiumpack? groetjes, Jean-Luc
JL |
 |
|
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 15/10/2006 : 23:01:29
|
Ik ben het megapack dat frans me opstuurde, kwijtgeraakt door een systeemcrash, frans bij deze nogmaals de vraag: "Zou je hem me nog een keertje willen mailen?"
Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
|
vision4life
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 12:34:19
|
Hallo Frans,
Je hebt zoveel "vrienden", en bij deze er nog een, dat het wellicht handiger is het megapack als zipbestand op je site te zetten. Zie je dat niet zitten, kan ik dan ook een kopie krijgen? Of anders een specificatie wat er allemaal in zit. Hartelijk dank alvast
Groeten, Fred
Hartelijke groeten, Fred |
 |
|
|
keyboard
Junior Member

72 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 14:56:08
|
hallo, Frans
kan je mij ook dit doormailen 
alvast bedankt , kitty |
 |
|
|
keyboard
Junior Member

72 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 14:57:46
|
hallo, frans
kan je mij dit ook door mailen 
groeten,KITTY |
 |
|
|
aldo
Starting Member
19 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 20:46:45
|
hallo, frans
kan je mij dit ook door mailen
groeten,aldo |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 22:29:02
|
quote: Originally posted by vision4life Of anders een specificatie wat er allemaal in zit.
Hallo Fred,
Als je wilt weten wat er in zit, kijk dan op mijn site. Klik op Songs en Styles. Daar vind je de link 'Song en Styles.xls'. Daar staat precies in wat er in zit. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Koop
New Member

27 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 23:04:49
|
Hallo,
Zou iemand mij ook dat premium pack willen sturen. Ook ik heb dit nooit ontvangen. Alvast bedankt.
Koop. |
 |
|
|
aldo
Starting Member
19 berichten |
Geplaatst - 16/10/2006 : 23:49:50
|
hallo, frans
Hartelijk dank voor het pakje, dit heeft weer wat nieuwe ontspanning voor de lange winter avonden. groeten,aldo |
 |
|
Onderwerp  |
|