Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 pemo,s
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter65
Junior Member

86 berichten

Geplaatst - 02/08/2014 :  20:59:29  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo ruud,kunt u mij de volgorde aangeven, hoe ik de pemo,s op mijn tyros5 kan plaatsen? de pemo,s zijn al omgezet naar uvn.
u heeft voor mij bij aankoop al panflute+vintagepack geinstalleerd,
ik heb de nieuwe Yem al op m,n laptop geinstalleerd, maar hoe nu verder?

gr peter

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 03/08/2014 :  16:29:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Peter,

Je zult dan eerst de pakketten Panflutes en Vintage Keys in je eigen YEM moeten laden. Gebruik daarvoor de cpf-bestanden. Vervolgens in een andere map (b.v. PEMO) de Pemo-klanken toevoegen.
In diverse onderwerpen op dit forum is al aangegeven hoe je dat op dit moment moet doen, n.l. eerst een uvi-bestand maken waar de klanken die je wilt laden in verwerkt zitten.
Gebruik daarvoor UVI-Manager of schrijf zelf een uvi-bestand.

Als je dit teveel werk lijkt kun je beter even wachten tot na de zomer. Yamaha komt dan met een update van de YEM, waarmee het mogelijk moet zijn om UVN-bestanden te laden.

Ik weet niet meer of ik de cpf-bestanden voor je op de blauwe Oostendorp-usb-stick heb gezet en of de pakketten vanaf jouw eigen account zijn geladen of vanaf een ander account. In het laatste geval zal ik ze eerst voor jou toegankelijk moeten maken.
Dit kunnen we beter buiten het forum om doen.

Groet,
Ruud
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000