Auteur |
Onderwerp |
|
RienDeJong
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 23/08/2014 : 10:13:26
|
Sinds gisteren - als T5 gebruiker - het volgende probleem met mijn 800 RGTs (voordien werkte de combinatie van RGT en Style en Song feilloos). Als ik nu een RGT oproep dan wordt wel de opgeslagen Style getoond maar bij Song staat uitsluitend "New Song". De RGTs en de Songs staan zowel op HD als op USB opgeslagen. Lezen vanaf HD en USB geeft zelfde probleem. Ook met een backup vanaf mijn PC werken de RGTs niet meer. Heb ik ongemerkt iets aan de instellingen gewijzigd of ben ik genoodzaakt alle 800 RGTs opnieuw te configureren en opnieuw te saven ?
|
|
richard001
Average Member
396 berichten |
Geplaatst - 23/08/2014 : 10:45:18
|
Doet het probleem zich ook voor als je nu een nieuwe registratie maakt met een song? Uiteraard moet 'song' aangevinkt zijn.
Als het probleem zich dan niet voordoet kan ik alleen bedenken dat de naam van de songfolder is gewijzigd. De registratie kan de song dan niet vinden.
Gr, Richard |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 23/08/2014 : 11:03:40
|
Staat je knop FREEZE toevallig niet aan ? Als dan in de Freeze setting song staat aangevinkt, dan laad hij geen midi file, maar behoud de vorige midi file.
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 23/08/2014 : 12:14:53
|
Of verwijst de registratie naar naar een Song op een locatie op HD of USB-stick waar die Song niet meer staat. B.v. door herindelen van de harddisk en verplaatsen naar een andere map?
Groet, Ruud |
|
|
RienDeJong
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 23/08/2014 : 18:12:06
|
Freeze staat uit en Song is aangevinkt bij Registratie. Ik heb inderdaad songs herschikt en in 26 (A-Z) mappen ondergebracht. Heb de Songs nu weer uit de mappen gehaald en een niveau hoger weggezet en de RGTs werken weer ! Dank voor de tips. Groeten, Rien |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/08/2014 : 10:25:36
|
Of je maakt gewoon even nieuwe registraties met de songs die in de mappen A-Z staan
Ook zijn daar register editors voor zodat je dit op je pc kunt doen.
Leuk werk voor de komende winter
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/08/2014 : 13:34:18
|
Ik heb alleen nog maar oude reg.editor programma's die werken tot en met de Tyros 4.
Dus hopelijk komen er nog updates voor Tyros 5.
Misschien zijn er forumleden die wel een goede registratie editor kennen.....
Oef ik zie dat jij de T 4 hebt Marcel, zal je wel een mailtje sturen.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Bewerkt door laakies op 24/08/2014 13:35:20 |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 24/08/2014 : 14:17:56
|
Op volgende site kan je een Registation Manager downloaden. Ook van toepassing voor Ty5.
http://www.psrtutorial.com/util/best.html
Mvg Etienne
Life is like a piano. The white keys represent happiness, and the black show sadness. But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
|
|
Onderwerp |
|