Auteur |
Onderwerp |
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 26/08/2014 : 18:10:43
|
Hoi allemaal, Ik ben sinds een paar weken aan het stoeien met de uitgebreide mogelijkheden van de Vocal Harmony. Eerst had ik een lied ingespeeld van Gert em Hermien. De lead (mijn) voice een octaaf lager gezet en de 2e stem (Hermien) een octaaf hoger. De melodie van de 2e stem wordt bepaald door een ingespeelde melodie op een bepaald spoor. Dit werkt perfect! Nu probeer ik dit ook in combinatie met een midifile, waarin ik ook een spoor programeer met de melodie voor de 2e stem. Mijn stem moet dan een octaaf lager klinken. Deze combinatie wil echter niet lukken. Of ik kan mijn stem niet transponeren, of de 2e stem volgt de geprogammeerde melodielijn niet...zucht.... Wie oh wie kan me verder helpen? Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 28/08/2014 : 14:06:44
|
Hoi,
Kijk eens op een bericht van hanswiel van 8-1-2014. (sorry, ik weet niet hoe je een link maakt naar een bepaald bericht).
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
|
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 30/08/2014 : 13:44:27
|
Gevonden...Ik zal i.d.d straks ff in de registratie die wél werkt de song te programmeren zonder VH settings, kijken of het lukt. I'll be back. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
|
Onderwerp |
|