Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 DSP voor microphoon niet toegankelijk
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Philip B
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 26/08/2014 :  20:11:20  Toon profiel  Reageer met citaat
bij de eerste aanmaak van een registratie is de micro laag van kwaliteit. Zodra ik een Vocal harmony gekozen heb, komt de klank helder. Echter bij het uitschakelen van de Vocal Harmony kan ik de DSP niet meer wijzigen in de mixing console. Deze staat grijs en met waarde 127 en streepjes erboven ipv een benaming van een DSP. Hoe krijg ik de DSP terug ?

Philip B
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 27/08/2014 :  11:48:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Oorzaak is gevonden. Indien de registratie reeds is aangemaakt : saven zonder micro settings. dan een registratie nemen met correcte micro settings en teruggaan naar uw nieuw gemaakte registratie. Het neemt de settings van de micro mee naar uw nieuwe registratie. dan saven inclusief micro-settings.
Ga naar bovenaan de pagina

saxopjefeestje
New Member

21 berichten

Geplaatst - 03/03/2015 :  09:50:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van saxopjefeestje  Reageer met citaat
hey Philip. ik zit ook tr klieren met mijn effecten voor de mic. ik heb zo'n 550 registraties overgezet van de 3 naar de 5 en wil je wee via de tyros gaan zingen. de effecten voor de mic schieten alle kanten op bij de diverse Registraties. je kunt ook een registratie maken van bepaalde effectinstellingen en dezer vervolgens op freeze zetten. het saven in een RM lukt alleen niet als ik een userwil aanmaken en saven. dus wel met een standaard reverb bijvoorbeeld.

philip

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 03/03/2015 :  13:34:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
En als je een registratie maakt met alleen de Microfoon settings aangevinkt (VH/MIC)?
Met een aparte bank gemaakt voor je mic settings.
En dan bij je normale registraties het "vinkje" weghalen bij VH/MIC.

Gr,
Sryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers

saxopjefeestje
New Member

21 berichten

Geplaatst - 04/03/2015 :  23:15:53  Toon profiel  Bezoek de homepagina van saxopjefeestje  Reageer met citaat
Nee, Soryt, dan ook niet. Dat is wat mij betreft wel de manier om enkele settings vast te zetten en daaruit te kiezen, ipv elke registratie de mic en vh apart in te stellen. Maar ik kan niet een user aanmaken de DSP 7 voor MIC en die vervolgens saven en opslaan in een RM. Volgens de muziekwinkel is het overigens logisch dat je een ingestelde user niet terugziet in de midmode.

philip
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000