Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Voices / drumkits voor T5
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 19/09/2014 :  14:15:03  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
N.a.v. een bericht op het PA3X forum kwam ik op de volgende pagina terecht: http://www.dynamix-audio.com/category/tyros-5/?lang=en
Heeft iemand ervaring met deze site, er staan best wel leuke voices en drumkits voor de Tyros 5 op.

Of toch maar beter de voices en packs van Yamaha gebruiken, alleen bied Yamaha nog geen drumkits aan via hun webshop.

____________________________________________________________________________

Mijn website: http://www.xs4all.nl/~corvdh klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 19/09/2014 :  19:16:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Cor,

Ik heb geen ervaring dynamix-audio.
Ik gebruik voices van yamaha. Ik vraag me alleen af of de yem ermee over weg kan?
Btw leuke site heb je.

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1583 berichten

Geplaatst - 19/09/2014 :  22:16:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Zie antwoord in andere vraag over hetzelfde onderwerp.

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1613 berichten

Geplaatst - 20/09/2014 :  09:38:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
@Cor,

Demo's zijn zo verraderlijk ivm de opname mogelijkheden kun je alles super laten klinken.

Alvorens je de hele range gaat kopen zou ik beginnen met 1-tje te kopen en eerst proberen op je Tyros.

De Yamaha kwaliteit is altijd de beste voor je Tyros mijn inziens, maar je weet maar nooit, als je niks probeert weet je het ook niet.

Het is alleen jammer dat je een aantal eurootjes kwijt bent als het achteraf toch niks is


Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

861 berichten

Geplaatst - 22/09/2014 :  12:47:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb even snel de site bekeken.

De klanken komen uit een PC, niet uit de Tyros 5. Je hebt dus een computer nodig.

De klanken van de Yamaha packs komen uit de Tyros, want ze staan op het Flash-geheugen.


Maarten
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000