Auteur |
Onderwerp |
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 08/10/2014 : 11:46:59
|
Hoi Rico, Mijn complimenten hoor! Fantastisch gedaan! Maar je hebt dan ook wel een pracht van een opstelling daar staan, moet ik ook even kwijt, om van te kwijlen zeg.
Die midi file in dit nummer, beslaat dat nu alleen de linker hand? Als ik het dan goed begrijp hoef je eigenlijk de linker hand niet te spelen lijkt mij dan. Heb zat midi files zelf maar heb mijzelf er nog niet op toegelegd door omstandigheden hoe of wat en wat de instellingen dan zijn enz enz... Maarre, vooral doorgaan he!
Groet, Bert
Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
Bewerkt door bertus op 08/10/2014 11:47:44 |
|
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 08/10/2014 : 14:14:58
|
Hoi Bertus,
Heel erg bedankt voor jou aardige comment :)
Je zou inprincipe niet met je linker hand hoeven spelen maar dat is natuurlijk niet leuk ik doe dat altijd wel ik speel links piano rechts guitar ja en je hebt maar twee handen ik speel graag met midi files omdat ik graag van het origineel houd en dan me eigen interpretatie daar aan geef maar ik speel ook graag met styles ligt vaak aan het plaatje wat ik ga doen :) De song die ik hiervoor gedaan heb was bv helemaal zelf gespeeld met een style. de reden waarom ik midi prefereer is vanwege de drums omdat een style zich zelf herhaald vandaar :) maar ik vind het allebij heel erg leuk :)
en nog even over die opstelling ja daar ben ik ook zeer tevreden mee is wel lekker als je twee x 500 watt open kan gooien en je buren vinden dat goed :))) gooi dat natuurlijk niet volledig open maar als je me hier te keer hoort gaan :))) heb gelukkig nog nooit klachten gehad !!
Nogmaals bedankt voor jou bezoekje aan me channel ik wens je een fijne avond Groetjes Rico |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 08/10/2014 : 14:49:06
|
Hey Rico,
Ook namens mij de complimenten. Ziet er gelikt uit. Zelf speel ik ook heel veel met midifiles ( TMF online ) Je doet dit ook met dezelfde passsie als ik. Lekker uit je dak gaan.
Keep on playing.
Rene
Ik heb 'm.......de Tyros5. KRK VXT 8, KRK sub 10, Presonus 16.4.2. digitale mixer. |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 09/10/2014 : 07:03:24
|
Bedankt voor je uitleg Rico, zal me er toch ook eens in moeten verdiepen ben ik bang!
Groet, Bert
Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 10/10/2014 : 10:50:55
|
Hoi,
Inderdaad een gave uitvoering. En,...met midifile klinkt het nog beter dan alleen met een style.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
|
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 11/10/2014 : 07:46:27
|
Super gedaan!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 11/10/2014 : 09:12:25
|
Rico, Ook Deze is om van te genieten. Mooi gedaan.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 11/10/2014 : 20:23:53
|
Beste Muziek Vrienden,
Heel erg bedankt voor jullie aardige comments :)
ben ik erg blij mee !! Fijn weekend nog Groetjes Rico |
|
|
Yamahaman
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 12/10/2014 : 10:19:40
|
Rico, klinkt weer lekker. Leuke intro. Hoe heb je dat gemaakt?
|
|
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 12/10/2014 : 11:59:45
|
Hoi Yamahaman,
Bedankt voor jou comment :) Ik neem aan dat je de video bedoelt die heeft TMFONLINE gemaakt :) kan wel een keer vragen met welk programma ze dat gedaan hebben dan laat ik het je weten !
Groetjes Rico |
|
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 12/10/2014 : 13:05:04
|
Hallo Rico,
Ook dit is weer een prachtige opname. Met veel plezier naar gekeken. Ik zag via de link in je bericht dat TMFONLINE nu voor de 2014 midi's notenschrift meegeeft wat je kan uitprinten en akkoordsymbolen in de midi's plaatst. Dat maakt het voor keyboardspelers een stukje makkelijker om lekker mee te spelen. Verder zag ik ook nog dat ze in de aanbieding zijn voor minder dan 5EUR per stuk op dit moment. Dat maakt het wel aantrekkelijk. Hoe meer aanbieders hoe beter want eerlijk gezegd vind ik de prijs van sommige midi aanbieders veel te hoog voor wat ze bieden. Eigenlijk is het tot nu toe alleen Keyboardsoftware.nl die midi's, styles, multipads en notenschrift in 1 pakket kan aanbieden voor een redelijke prijs.
Gr,
Willem |
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 12/10/2014 : 13:52:00
|
Tjonge, weer super goed!
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
|
|
Rico
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 12/10/2014 : 18:59:37
|
Hoi Willem, Jaap,
Bedankt voor jullie bezoekje :) en aardige comment !
En willem je hebt helemaal gelijk en het is inderdaad top dat al die info erbij zit en mooie bij Tmf is ook Al jaren zo dat zij jou alle formaten geven voor de zelfde prijs er is er geen die dat doet ! Laten we hopen dat het steeds beter wordt :)
Ik wens jullie een fijne zondag en bedankt voor jullie feedback :) Groetjes Rico |
|
|
|
Onderwerp |
|