Auteur |
Onderwerp |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 01/11/2014 : 14:18:46
|
bij een aantal voices in de categorie "S.Art", bvb. bij de pianosectie, e.a.... lichten de lampjes van S.Art. niet op.
Betekent dit dat er geen S.Art. voorhanden is voor deze voices ? Indien dit zo is, waarom staat er dan "S.Art!" bij ? (Function > Utility > Tblad Config2 > 3.S.Art2 : staat op "ON")
Of wordt de S.Art. op een andere manier opgewekt dan door de Art.-knopjes ?
VrGr eddy
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 02/11/2014 : 10:59:21
|
Hoi Eddy,
De SA knoppen werken hierbij niet dat klopt, ze willen denk hierin alleen in aangeven, dat het vernieuwde piano klanken zijn.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
gertb
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 02/11/2014 : 11:01:12
|
Hoi Eddy,
Niet elke S.Art voice maakt gebruik van de Art-knopjes, maar genereert wel bepaalde effecten afhankelijk van het spelen. Om te zien welke effecten de S.Art voice heeft en of de Art.knopjes een functie hebben, druk je -na selectie van de betreffende voice - op de Info knop (6)
Gert
|
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 02/11/2014 : 12:24:25
|
Hoi Eddy,
Draai in de pianosectie eens het modulationwiel omhoog. Je krijgt dan het effect dat de klep van de vleugel dicht gaat.
Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 03/11/2014 : 11:10:57
|
Dankjewel jongens voor de respons. Ik dacht wel al zoiets gelezen te hebben in diverse handleidingen, maar ik kon er eigenlijk niet goed aan uit. Het "S.Art."-effect is soms zo onduidelijk dat men zou gaan denken dat er geen is, vooral in de pianosectie waarin me dat toevallig opgevallen is. Het even in de info van de betreffende voice gaan kijken had ik nog niet aan gedacht, weer iets opgestoken, thx. Gert. VrGr eddy
|
|
|
|
Onderwerp |
|