Auteur |
Onderwerp |
José.Renders
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 04/11/2014 : 13:07:48
|
Kan mij iemand mij uitleggen waarom ik de klok van tyros 5 niet in orde krijg, hij komt niet rechts boven op LCD scherm, heb het uitgevoerd zoals ik het op het forum gevonden heb via funktion en detail. OF komt het door dat ik geen flashgeheugen in de tyros 5 heb?
Mvg José |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 04/11/2014 : 14:29:41
|
ik denk dat het kan te maken hebben met het al of niet verbonden zijn met internet VrGr eddy |
|
|
José.Renders
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 04/11/2014 : 14:35:23
|
Tyros 5 is connected met draadlose internet.
En geen resultaat. José |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 04/11/2014 : 15:21:01
|
Wordt het modem wel aangegeven in de Tyros? Zo ja, staat er een vinkje voor?
Ik heb 'm.......de Tyros5. KRK VXT 8, KRK sub 10, Presonus 16.4.2. digitale mixer. |
Bewerkt door Rene op 04/11/2014 15:23:12 |
|
|
José.Renders
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 04/11/2014 : 19:09:26
|
Ja de modem is aangevinkt op de tyros José |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 06/11/2014 : 16:09:12
|
Dag Jose,
Wil je even laten weten of het wel of niet gelukt is? Zo ja, dan is het opgelost, zo nee, gaan we verder voor je kijken.
Ik heb 'm.......de Tyros5. KRK VXT 8, KRK sub 10, Presonus 16.4.2. digitale mixer. |
|
|
jeanlb
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 06/11/2014 : 17:46:06
|
Bij mij is dat ook het geval sinds de laatste update firmware.
JLB Tyros5-76 XXL/Monitor HS8 |
|
|
José.Renders
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 06/11/2014 : 18:51:06
|
Allemaal vriendelijke bedankt voor jullie reactie.(Klok Tyros 5) Heb tel.contact gehad met Ruud van Oostendorp. Ga jullie op de hoogte brengen als het in orde is.
Mvg José Ps Heel goede service bij Oostendorp, heeft me zelf opgebeld na een mailtje van me.
|
|
|
spike1950
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 10/12/2014 : 14:55:28
|
Ik heb hetzelfde probleem. Voordien had ik de klok op de display wanneer ik de dongle gebruikte, maar sinds kort is de klok verdwenen. Ik heb wel degelijk Internetverbinding (zelf meerdere verbindingen uitgetest), ik kan via de iPad met de Repertoire App verbinding maken met mijn Tyros en registraties verzenden. En ja, de Timezone enz. is ingesteld bij Detail....
Ik heb ook al eens de versie 1.07 teruggezet maar zonder succes. Niet dat het een groot probleem is, maar ik had toch graag een oplossing hiervoor.
Grtjs, Stijn. |
|
|
susy
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 10/12/2014 : 18:09:22
|
Hallo allemaal,
Ook ik heb hetzelfde probleem. Had voorheen mooi het klokje op het display-scherm staan, maar sinds kort staat er enkel een rond bolletje. Ik heb wel connectie via wireless lan. Ik vind het ook jammer dat mijn klokje weg is . Onze provider, telenet, weet ook geen antwoord op dit probleem. De versie op mijn tyros 5 is de 1.08 . Dank je wel voor eventuele oplossingen.
Susy |
|
|
Aaad
Average Member
102 berichten |
Geplaatst - 10/12/2014 : 22:21:29
|
Ik heb dat ook gehad na de laatste update. Maar door opnieuw aan te melden op het netwerk met uiteraard het ingeven van het password, werkte alles weer naar behoren. Het veranderen naar de wintertijd kostte eigenlijk meer moeite. Aad |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/12/2014 : 22:36:04
|
Hoi,
Als je een firmware update hebt gedaan, moet je de draadloze dongle even resetten en opnieuw aanmelden in je netwerk
Dus de oude netwerk gegevens verwijderen en even opnieuw instellen. dan moet het weer werken.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Bewerkt door laakies op 10/12/2014 22:36:19 |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 17/12/2014 : 21:37:06
|
Een vraagje aan José, Susy, jeanlb hebben jullie al succes geboekt met het verdwenen klokje?
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
susy
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 18/12/2014 : 07:59:21
|
Hallo, goedemorgen,
Neen, bij mij staat het klokje er nog steeds niet . Ik volg de berichten hier wel op de voet en ook ik zit bij Telenet........ Morgen komt er een internetspecialist langs. Ik ben benieuwd . Groetjes,
Susy |
|
|
José.Renders
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 18/12/2014 : 08:57:08
|
Beste Suzy, Bij mij werkt het klokje Tyros 5 nog altijd niet, heb al een andere router in de router van telenet gekoppeld en die gelinkt aan de Tyros geen klokje wel connectie. Ben nieuwsgierig hou me op de hoogte. MZG José
|
|
|
Onderwerp |
|