Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Nieuw forumlid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ronde
New Member

20 berichten

Geplaatst - 06/11/2014 :  20:37:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Goededag beste forumleden,

Sinds vandaag mij aangemeld op jullie forum. Misschien wel goed (overigens met toestemming van een voormalig forumlid (Marcel)dat ik jullie iets meer over hem maar ook over mijzelf mag zeggen.

Dat ik lid ben geworden van jullie forum is en dit zeg ik nu ook met een apart dubbel gevoel daar ik enerzijds Marcel persoonlijk heel goed ken als mede organist/keyboarder en anderzijds ik recentelijk omdat Marcel door ernstige gezondheidsreden niet meer in staat is zijn hobby uit te oefenen besloten heb zijn Tyros 4XL met alles erop en eraan over te nemen.

Marcel en ik kennen elkaar al heel wat jaren en de vriendschap komt voort uit de tijd dat we beide elkaar ontmoet hebben via Wersi Duitsland en de Wersi orgelclub in NL. Wij beiden hebben meerdere Wersi orgels gehad. Ik heb vroeger een Yamaha PSR keyboard daarnaast gehad en weggedaan omdat ik toch meer een orgelspeler was en mijn liefde bij Wersi ligt. Toen Marcel medio van dit jaar een Tyros 4 XL kocht en meteen aan de slag ging om daar een 2e klavier bij te bouwen, is hij ook meteen lid van het Forum geworden.

Marcel heeft mij gebeld en gevraagd of ik interesse had om zijn Tyros over te nemen. Ik heb hier werkelijk geen moment over getwijfeld.

Momenteel gaat het helaas met Marcel flink bergafwaarts, en zienderogen neemt zijn levenskracht ook af wat ondanks al het mooie wat hij heeft meegemaakt tot op heden toch best veel verdriet en pijn doet om dit te moeten aanschouwen en zeker om dat voor hem en zijn vrouw te moeten doormaken. Ik ben blij dat ik met Marcel hierover kan praten en hij weet ook (met zijn toestemming) dat ik dit verhaal hier met jullie mocht delen. Hij laat jullie bijzonder vriendelijk groeten en danken voor de leuke tijd die hij hier heeft gehad.

Marcel heeft het uitdrukkelijk verzoek gedaan of ik hier het bericht/verzoek wil plaatsen aan die forumleden die zijn adresgegevens in NL hebben of zij gelieve geen post/bloemen of andere geschenken willen sturen. Mochten jullie behoefte hebben om Marcel op schrift een hart onder de riem te steken, dan kan dat via mij. Ik zal ervoor zorgdragen dat alle verzamelde berichten persoonlijk bij hem terecht gaan komen. Hij vraagt jullie begrip hiervoor en spreekt ook zijn dank daarvoor uit.

We blijven hopen op een wonder maar mogen de realiteit ook weer niet uit het oog verliezen helaas.

Zo, het moeilijke en zware verhaal is er uit, had er toch moeite mee om het te plaatsen, en heb ook wel 3 dagen nodig gehad om tot aktie over te gaan, maar al met al kom ik toch graag met vriendenplezier aan zijn verzoek tegemoet.

Ik ben momenteel nog helemaal niet thuis in de Tyros Wereld en heb veel leeswerk voor de boeg met alle boeken en info die erbij zitten.

Ik rond nu mijn bericht af, met de gedachten en de grap die Marcel nog zei, dat ik niet te lange berichten moet schrijven en duidelijk en kort moest blijven.

Met muzikale groet,
Frank

ps. ik ben persoonlijk niet zo bekend met een forum en weet ook niet eens of dit bericht nu wel geod geplaatst is. Met hulp van jullie komen we er wel uit.

Bewerkt door Ronde op 10/12/2014 07:22:31

DWest
Average Member

225 berichten

Geplaatst - 07/11/2014 :  11:41:04  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo, dit is een verhaal waar je kippenvel van krijgt.
keiharde feiten, zeer moedig om het te plaatsen.
ik wens de Mensen die in dit proces zitten Heel veel Sterkte.!!
hier komt weer eens het Besef naar boven,
dat je Gezondheid het aller Belangrijkste is.!!!
Frank, probeer in deze moeilijke tijd je er door heen te slaan.
en ik wens je veel plezier en Geluk met je T4.
"luctor et emergo"
er zijn beslist Mensen op het Forum die jou verder willen helpen.!!

Gr.DWT4

DWff
Ga naar bovenaan de pagina

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 07/11/2014 :  17:30:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Sprakeloos, ja, verschrikkelijk wat ik lees. Wens alle betrokkenen veel kracht, nu, maar ook straks.

Groet, Bert

Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M (2)
Yamaha HS 10 W

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 07/11/2014 :  19:11:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Frank,
Welkom op dit forum en bedankt voor de introductie. Spijtig om te horen dat het niet goed gaat met Marcel. Helaas weet ik uit eigen ervaring hoe slopend de behandelingen kunnen zijn.

Roel

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 08/11/2014 :  10:45:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
@ Frank en Marcel,

Het leven is keihard, maar met zo'n goede vriend aan zijn zijde zal dit bij Marcel veel goed doen.

Ik wens Marcel en de naasten veel sterkte toe in een vervelende ongelijke strijd.

Ook heet ik Frank van harte welkom op dit forum, en laat de Tyros klinken zoals Marcel het graag hoort.

Toppie om zo'n vriend te hebben, en te zijn.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 12/11/2014 :  13:22:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Afschuwelijk verhaal.
Ik leef met Marcel mee.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000