Auteur |
Onderwerp |
|
opaah
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 10/11/2014 : 20:20:33
|
hallo beste forum leden. mijn naam is albert en ben 71 jaar jong. al 24 jaar ben ik in de omgeving van mijn huis door lichamelijke problemen die mij bijna het leven hebben gekost,maar het gaat nog steeds door.In het verleden een beetje piano gespeeld en daarna ook iets op een eenvoudig keybord,maar dat is al wel 20 jaar geleden. Nu brengt mijn sint Nicolaas mij op 3 dec. mij de Tyros4 jubileum editie,via Oostendorp. Ik ben mij al dagen aan het inlezen, maar het is mij duidelijk dat ik behoorlijk veel te leren heb.Er zijn op dit forum enige leden die zeer kundig zijn en ik zal dan ook niet schromen om jullie mijn problemen,die ik zeer zeker krijg aan jullie voor te leggen.Ik hoop dat dan mijn vragen beantwoord worden. met vriendelijke groet opaah ALBERT.
one for all,all for one |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 10/11/2014 : 22:18:28
|
Hallo Albert,
Welkom op dit forum. Leuk dat je ook aan een Tyros gaat beginnen. Natuurlijk kun je altijd je vragen hier kwijt. Er is er altijd wel één die een antwoord weet. Ik wens je alvast veel plezier met de voorbereidingen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
opaah
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 10/11/2014 : 22:27:12
|
dankjewel voor je welkom.je komt mij vanaf december vast wel vaker tegen hier.
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 10/11/2014 : 23:39:08
|
Hallo Opaah,
Welkom hier op het forum, zoals je weet ben je nooit te oud om te leren.
Wel knap dat je de digitale keyboards aandurft en hiermee wilt leren om te gaan.
Ik denk dat Zwarte Piet je iets leuks gaat brengen
Schroom je niet om hier vragen te stellen, probeer het zo duidelijk mogelijk te doen, zekers te weten dat je verder geholpen wordt door de een of andere Tyros freak.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
opaah
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 11/11/2014 : 09:35:37
|
dankje Toine .ik ben mij al aan het inlezen en heb O.A ook jou website Laakies bezocht,en heb nu al een duizelig gevoel hierbij.een eerste vraag aan jou,zonder uitgebreid met midifiles, internet en aanpassingen aan voices, styles,registraties te beginnen, ik kan er toch ook een liedje op spelen, met wat standaard op die TYROS4 zit.Als dat kan ben ik daar alleen al maanden mee bezig. Grtjs. Albert [opaah] citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hallo Opaah,
Welkom hier op het forum, zoals je weet ben je nooit te oud om te leren.
Wel knap dat je de digitale keyboards aandurft en hiermee wilt leren om te gaan.
Ik denk dat Zwarte Piet je iets leuks gaat brengen
Schroom je niet om hier vragen te stellen, probeer het zo duidelijk mogelijk te doen, zekers te weten dat je verder geholpen wordt door de een of andere Tyros freak.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 11/11/2014 : 13:02:22
|
hallo opaah, goede keus. van de standaard keyboard kan je geweldig genieten. het is een ware zoektocht, dat is juist zo leuk. op 3 Dec. gaat jou feest beginnen.!! veel plezier.
Opa Dirk 67 T4xl
DWff |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 11/11/2014 : 13:28:52
|
Hallo jongeman
Een hartelijk welkom op dit forum, ik denk dat u na 3 Dec. tijd te kort komt. Veel speelplezier.
Grt. Frans
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 21:14:32
|
Opaah vergeet straks gewoon kerstmis te vieren
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
|
Onderwerp |
|