Auteur |
Onderwerp |
|
Demuynck
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 11/11/2014 : 23:15:05
|
Ik vind het spijtig dat er nog altijd geen UNDO funtie aanwezig is in de registerbanken in de nieuwe Tyros 5. Ook jammer dat men nog altijd de verouderde schrijffuntie moet toepassen zoals in de verouderde mobiel telefoons om namen te schrijven in het scherm en dat er geen AZERTY of QWERTY keyboard aanwezig is. Het zou handig geweest zijn indien met een gewoon AZERTY of QWERTY keyboard zou kunnen aansluiten. |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 12:04:12
|
Wanneer ik wijzigingen aanbreng in de REG. voeg ik bij het opslaan een cijfer toe (01,02,....) ipv. te overschrijven, zo kan ik altijd teruggaan naar vorige versies. Zou het aansluiten van een toetsenbord veel nut hebben gezien de beperkte schrijfruimte ? VrGr eddy
|
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 13:19:13
|
Hoi,
Handige tip Eddy.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
|
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 13:29:22
|
Op de Motiv kan al jaren een toetsenbord worden aangesloten. Waarom zou dat niet op de Tyros kunnen? Lijkt mij een software aanpassing. Dat smssen op de Tyros vind ik ook niet handig.
Ik heb 'm.......de Tyros5. KRK VXT 8, KRK sub 10, Presonus 16.4.2. digitale mixer. |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 18:17:23
|
Tja, Usb verbinding zit er ook op . En destijds kon je op de 9000 ook een toetsenbord aansluiten.
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 12/11/2014 : 20:28:39
|
Heren, Als je het typen van een naam te omslachtig vindt, dan geef je het een hele korte naam. M.b.v. Je laptop maak je verbinding met het keyboard via musicsoft. Dit is een programma die in de softwarelijst staat van de tyros. Gaat wel via een USB kabel draadloos lukt helaas niet. Daarna kan je naar harte lust gaan type zoals je onder windows gewend ben.
Of te wel voor alles is wel een oplossing te vinden.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
|
Onderwerp |
|