Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 mijn TY4black avontuur begint.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

opaah
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 08/12/2014 :  21:43:35  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo forum vrienden. hier volgen de eerste vragen [er zullen er nog veel volgen}.
van het internet een aantal rar bestanden gedownload , hierin zitten STY en RGT bestanden.Wat zijn het voor bestanden.Als de uitgepakte bestanden in de TY4 kunnen, hoe doe ik dat.En waar moeten die terechtkomen.
In de MF zitten ruim 2000 records,ik zal er nog een hoop verwijderen,mijn vraag hierover,hebben deze records niet de mogelijkheid om deze als SONG te gebruiken en zodoende de score en lyriks/tekst te gebruiken.
Groetjes OPAAH

one for all,all for one

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 08/12/2014 :  23:12:59  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Beste Opaah,

Begin nou niet eens met hier en daar wat te downloaden!!

De Tyros 4 heeft op zich al genoeg aan boord, ga daar eerst eens mee aan de slag.

Ga nu eerst eens op ontdekkingsreis laat het downloaden ff links liggen, geniet van je Tyros met al zijn mogelijkheden.

En kijk over een paar maanden eens naar wat er allemaal te downloaden valt.

Ik snap het af en toe niet, hebben ze een TOP machine in huis, en gaan ze "gratis" styles of zo downloaden die over het algemeen afbreuk doen.

Als je begint met de Tyros heb je genoeg aan alle presets van voices, styles etc.

Desondanks alvast veel plezier met je Tyros 4 BE

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros

Bewerkt door laakies op 08/12/2014 23:13:30
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 08/12/2014 :  23:19:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Albert,
Mijn eerste tegenvraag is : "Heb je al lekker op de T4 gespeeld?"
Daarmee zou het avontuur moeten beginnen. Op die manier kun je het apparaat ontdekken en zie je bijna vanzelf de samenhang van de bestanden.
Standaard zit er al zó veel moois in de Tyros en je bent in principe helemaal niets nodig van het internet. De MusicFinder bevat slechts voorzetten qua registratie/style om bepaalde songs te spelen. Waarom zou je records verwijderen?

STY bestanden zijn styles
RGT bestanden bevatten registraties
SONGS zijn midifiles en daarvan kun je lyrics en notenschrift tonen.

Het handboek is niet overal even duidelijk maar je kunt er wel heel veel antwoorden vinden op jouw vragen.
Op het forum kun je ook eerst proberen antwoorden te vinden met behulp van de 'zoeken' optie.

groet,

Oops wij zaten op hetzelfde moment vrijwel hetzelfde te verwoorden Toine

Bewerkt door T-Rossie op 08/12/2014 23:21:11

opaah
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 09/12/2014 :  00:06:25  Toon profiel  Reageer met citaat
oke heren ,jullie hebben groot gelijk ,ik wil veel te snel veel te veel.
volg jullie raad op, en ga op ontdekkingsreis naar al het moois in mijn TY4black.
Grtjs, OPAAH (geen vaarwel maar tot ziens)

one for all,all for one
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000