Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Aankoop yamaha styles via Ipad
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Nelvoet
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 28/12/2014 :  18:21:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Nelly en nieuw op dit forum. Ik ben sinds een aantal jaren in het bezit van een tyros. Ik ben geen muzikante, maar gewoon een thuisspeelster. Mijn eerste tyros was de 2, later de 4 en sinds een week de tyros 5. Ik heb nooit eerder styles van Yamaha aangeschaft. Echter, omdat ik mijn ipad via wifi kon koppelen aan de tyros vond ik het leuk uit te proberen of het aanschaffen daarvan via de app musicsoftdownloader zou lukken. Technisch geen enkel probleem. alles werkt gesmeerd. Eerst via de pc op de site van yamaha een style uitgezocht en vanuit de app via itunes de style gekocht.
En nu komt het!

Op de site van yamaha, staat de night rumba style en de wake up dance als style met ots. Ik heb hem daar afgeluisterd en vervolgens op de ipad afgeluisterd en dus aangeschaft. Ze klonken op beide media hetzelfde. Tot mijn verbazing kwam de verwachte ots style binnen als een xa style. Dus zonder ots en ook geen enkele gekoppelde voice. Ik voel me dus nogal bekocht. Yamaha geeft nergens aan dat de style die je via de App aanschaft anders is dan omschreven op hun site en totaal anders klinkt.
De styles zijn voor mij nu waardeloos want k kan er niets mee aanvangen.
Ik ben benieuwd of er meer gebruikers deze ervaring hebben.

Nelly
Tyros 5 en CVP509

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 28/12/2014 :  19:47:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Nelly,

welkom op het forum.