Auteur |
Onderwerp |
spike1950
Starting Member
12 berichten |
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 30/12/2014 : 18:56:01
|
Bedankt voor de tip Stijn! Ik heb ze gedownload en moet zeggen dat ze klinken als 'een klok' wat een power met deze custom drumkits
Hierbij link naar mijn audiofile waar beurtelings de 'oude' style voor de 'nieuwe' style hoorbaar is. Eén akkoord gepakt beginnend met intro2 (via de meegeleverde registraties) http://we.tl/1EmttDmYZc
Zeker een aanrader voor bühne gebruik. |
Bewerkt door T-Rossie op 31/12/2014 00:45:32 |
|
|
h.garnier
Average Member
181 berichten |
Geplaatst - 30/12/2014 : 20:00:27
|
Ik heb ze ook op de tyros geplaats........te gek
Thxxx
Henk |
|
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 30/12/2014 : 20:24:31
|
Bij mij staan ze er ook op WAAAUW wat een drums
Wel bedankt voor de tip Stijn!!
Prettig eindejaar iedereen en vooral een gezond en muzikaal 2015! Ronny |
|
|
Theo T3
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 14:09:58
|
Ik heb ze geladen alleen bij mij lopen de drums niet mee wat doe ik verkeerd? Heb de nieuwe firmware erop staan en via de YEM het pakket toegevoegd en daarna In de Tyros geladen!,
Tyros5-76 Roland G70 Wharfedale active Titan8 |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 15:09:35
|
Heb je alles groen aangevinkt ? Dan saven naar usb .
Groeten, Wim |
|
|
Theo T3
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 15:56:39
|
Alles staat aangevinkt maar geen drums te horen helaas vreemd dit!!
Tyros5-76 Roland G70 Wharfedale active Titan8 |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 19:56:54
|
Bedankt voor de tip en voor de opname! Het klinkt erg goed.
Voordat ik ga installeren, wat is het Stage Pack eigenlijk? Nieuwe styles? Of oude styles met nieuwe drums? Nieuwe klanken, of alleen nieuwe drums?
Thanks!
Maarten |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 20:18:19
|
Bijgaand de Engelse tekst m.b.t. de inhoud.
This pack file contains 5 Custom Drum Kits, 17 Styles and 5 Registration Banks, adjusted for the usage on stage. The intention of this pack: more power and presence especially for the drum sounds within the styles. The Styles are selected Tyros5 Preset-Styles which are using the Custom Drum Kits. The Custom Drum Kits are based on Tyros5 Preset Drum Kits and can be edited and saved with the version 2.2 of “Yamaha Expansion Manager”. The Registrations call up the original Preset-Styles on the uneven numbered Registration Memories and the edited Styles of the Stage Pack on the even numbered Registration Memories, allowing you a direct comparison between original and remixed styles.
Content List Custom Drum Kits: - Stage Country - Stage House - Stage Real - Stage Rock - NuRock Styles: - 60sPopRk ST - 70sR&BPop ST - 70sRock ST - 70sRockShu ST - AlpBallad ST - Classic16Bt ST - Dancefl ST - DiscoFox ST - GermanRk ST - HelloShuf ST - Mallorca ST - NewCtry ST - OrchRockBa ST - PopEvergr ST - Rock&R ST - SchlagerPk ST - SurfRock ST Registration Banks: - Stage 01 - Stage 02 - Stage 03 - Stage 04 - Stage 05
Groet, Ruud |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 20:33:48
|
Vrij vertaald: Dit pakket bevat 5 aangepaste drumkits, 17 Styles en 5 Registratie Banken, aangepast voor het gebruik op het podium. De bedoeling van dit pakket: meer kracht en aanwezigheid in het bijzonder voor de drumgeluiden in de stijlen. De stijlen zijn geselecteerde Tyros5 Preset-Styles, die gebruik maakt van de aangepaste drumkits. De aangepaste drumkits zijn gebaseerd op Tyros5 Preset drumkits en kan worden bewerkt en opgeslagen met de versie 2.2 van "Yamaha Expansion Manager". De registraties roepen de oorspronkelijke Preset-Styles op de ongelijke genummerde Registratie Memories en de bewerkte Styles van de Stage Pack op de even genummerde Registratie Memories, waardoor je een directe vergelijking tussen de originele en geremixed stijlen.
Dus het zijn standaard aanwezige styles maar dan geheel opnieuw afgemixed en met aangepaste drumkits. |
Bewerkt door T-Rossie op 31/12/2014 20:35:32 |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 31/12/2014 : 22:52:37
|
Luisterend naar de opname van T-Rossie klinkt het Stage Pack errug goed.
Waarom zou Yamaha dat zo in stilte uitbrengen? Hier mag toch met trots meer ruchtbaarheid aan gegeven worden?
Maarten |
|
|
micdo
Senior Member
527 berichten |
Geplaatst - 01/01/2015 : 01:10:25
|
Topje hij staat er op.
Met een vrolijke noot wordt alles mooier.
Gr. Michel |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 01/01/2015 : 10:55:12
|
Ik heb dit bericht gerepost op het Britse forum, met credits naar Stijn en T-Rossie.
Vreemd genoeg verschijnt het Stage Pack niet op de download page als je USA selecteert...
Maarten |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 01/01/2015 : 11:29:36
|
Dat komt omdat wij gewoon veel aardiger zijn Maarten |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 01/01/2015 : 13:27:49
|
citaat: Ik heb ze geladen alleen bij mij lopen de drums niet mee wat doe ik verkeerd?
Hoi Theo,
Had je dit bij een non Yamaha midifile? Ik had n.l. het volgende. Ik wou een non Yamaha midifile bewerken op de T5 Maar wanneer ik bij de drumtrack de drumkits uit het Stage pakket selecteerde, sprong de drumtrack weer terug naar de normale drumkit. Nadat ik in songcreator een Setup execute had uitgevoerd waardoor de Voice/ctrl instellingen op 000:3:000 gezet wordt en denk ik een syx/ex of instelling geplaats word waardoor de blokering opgeheven word. In ieder geval kon ik later wel de drumtrack in een stage drumkit veranderen. Wel vreemd!!
Groeten, Wim |
|
|
stefan
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 01/01/2015 : 13:32:15
|
in de uitleg van het stage Pack staat er dat je de existing data moet saven.... ik ben geen echte pc freak, zijn dat mijn bestaande registraties enz... en save ik dat op mijn usb of HDI ? |
|
|
Onderwerp |
|