| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
weijers124
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 31/08/2006 : 12:09:11
|
Hallo trotse Tyros-bezitters,
Bij de Music finder staan op de HD honderden liedjes waarvan voorgeprogrammeerd de OTS is gevuld. Sommige voices zijn niet mijn voices, kunnen die binnen de Musicfinder worden gewijzigd. Ook de Main variaties zijn niet altijd mijn smaak, zij die ook te wijzigen. Wie weet een oplossend antwoord?
Groet Frans Weijers
27111 |
|
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 31/08/2006 : 20:57:29
|
Frans,
Met de Music Finder kun je géén OTSen veranderen (OTS hangt a/d style). Wel Style, Intro, Main variation en Tempo. Als je met de Music Finder een song selecteert en op Edit drukt, zie je wat je allemaal kunt veranderen. Na een wijziging wel opnieuw saven, evt. onder een andere naam.
Groetjes, Berend.
|
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 31/08/2006 : 23:08:42
|
| Hier zit ook het enige "min"puntje wat ik tot dusver ontdekt heb aan de T2, namelijk dat je de key hier niet kan meeprogrammeren. Als ik zing speel ik het liefst in een beetje "normale" toonsoort, en niet in Ab of C# of zo.Natuurlijk is dit wel op te lossen in de registraties, maar toch... |
 |
|
|
thomusic
Average Member

118 berichten |
Geplaatst - 02/09/2006 : 09:44:16
|
probeer eens het programma prs midiplayer van yamaha doet wonderen werkt zowel voor styles als midifiles transponeert maakt nieuwe ots zet volumes naar U wens etc etc
thomusic@home.nl |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|