Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Harddisk Tyros 3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

bertvandertaelen
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 10/02/2015 :  14:26:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van bertvandertaelen  Reageer met citaat
Plots geeft mijn schermvolgende mededeling:

Hard disk is not connected or the connecteddrive cannot be used with this instrument. Check the drive.

Klavier is niet blootgesteld aan hitte of schokken, staat gewoon in de studio en altijd perfect gewerkt. Alle instellingen functioneren enkel de disk schijnt niet te reageren

vandertaelen

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 10/02/2015 :  14:59:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Bert,
Hoor je hem wel aanlopen/draaien?

Roel
Ga naar bovenaan de pagina

bertvandertaelen
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 12/02/2015 :  08:27:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van bertvandertaelen  Reageer met citaat
Hoi Roel, hij draait ja, normaal geluid, klikt niet, maar wordt niet herkend, ook niet wanneer ik via usb met de cmpt verbind.

vandertaelen

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 12/02/2015 :  16:22:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Je zou 'm even uit de Tyros kunnen halen. Ik meen me te herinneren dat het een IDE drive is welke middels een USB interface-je de Tyros ingaat.

Foto's kunnen afwijken van Tyros3 .... maar principe blijft

Als je de slede hebt uitgebouwd even een USB kabel op de interface aansluiten en dan in een USB poort op de PC proberen.

Hiermee kun je de drive én interfaceboard testen. Werkt dat goed, dan gaat de 'verdenking' naar de Tyros en kun je hem het best even naar een service-center brengen of bij jouw leverancier langsgaan.

Bewerkt door T-Rossie op 12/02/2015 16:35:05
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000