| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 13/09/2006 : 13:37:13
|
U.H.F.: Moet je's grapjas! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 13/09/2006 : 14:35:20
|
Ik ben zo blij zo blij dat een tyros voor me staat en niet meer zij.
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 13/09/2006 : 14:47:52
|
Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom hebt u zo'n verdriet Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom zegt u mij het niet
Je vraagt me waarom die tranen Die je in m'n ogen zag Want jij vind misschien van Sisje Dat die niet huilen mag Hoe moet ik 't jou vertellen Je bent nog maar zo klein Misschien doe ik dat later Als je eenmaal heel groot zal zijn.
Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom hebt u zo'n verdriet Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom zegt u mij het niet
ik heb een mooie tyros Die speelt toch oh zo fijn Ik reis het hele land door met mn tyros en een fles wijn. Ik kom veel collega's tegen gebruiken midi vol van angst daar scheiden onze wegen Want eerlijk spelen dat duurd t langst
Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom zegt u mij het niet........
|
Bewerkt door U.H.F. op 13/09/2006 14:52:25 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 13/09/2006 : 15:28:25
|
quote: Originally posted by U.H.F.
Je vraagt me waarom die tranen Die je in m'n ogen zag Want jij vind misschien van Sisje Dat die niet huilen mag Hoe moet ik 't jou vertellen Je bent nog maar zo klein Misschien doe ik dat later Als je eenmaal heel groot zal zijn.
ik heb een mooie tyros Die speelt toch oh zo fijn Ik reis het hele land door met mn tyros en een fles wijn. Ik kom veel collega's tegen gebruiken midi vol van angst daar scheiden onze wegen Want eerlijk spelen dat duurd t langst
Sisje, ik zie tranen in uw ogen Sisje, waarom zegt u mij het niet........
Van wie is dit nummer, kan het niet direct thuisbrengen in mijn hersenpan  HIER gaan we werk van maken  U.H.F, Heiko en sis op één singelhoesje  We spreken nog verder af , nu ga ik eerst een paar lekkere Belgische trappisten gaan drinken bij mij hier om de hoek   Dit op een terrasje met één of andere grote bloemkolen meid   sissie |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 13/09/2006 : 16:25:48
|
Arno en Gradje was een Eindhovens zangduo dat in 1978 korte tijd succesvol was met het levenslied Pappie ik zie tranen in uw ogen. Gradje (echte naam: Grad Hölzken) vervulde in dit lied de rol van verdrietige vader terwijl het kindsterretje Arno de refreinregels zong.
Aan de carrière van het duo kwam definitief een einde toen de jonge Arno omkwam tijdens een campingruzie. Gradje haalde in maart 1994 de kranten vanwege zijn betrokkenheid bij een schietpartij in het Eindhovense café Ontdek je plekje. Hij werd in die zaak tot zes jaar cel veroordeeld wegens doodslag.
zo en toen was je weer helemaal op de hoogte sis. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 07:29:30
|
[quote]Originally posted by sis HIER gaan we werk van maken  U.H.F, Heiko en sis op één singelhoesje 
Goed idee, Sis. T3 is geboren! Nu nog een toerneetje met K3 regelen, wordt het toch nog gezellig... |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 08:49:09
|
ok mannen wanneer gaan we afspreken, misschien wil oostendorp wel sponsoren hahaha. Ik zie ons al zo zitten haha.

The josti trio. |
Bewerkt door U.H.F. op 14/09/2006 08:55:27 |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 09:37:38
|
Da's toevallig, zo'n jasje heb ik nog hangen
ps Josty trio
Maar ik hou het op T3. Ik zie het al voor me: K 3 in het voorprogramma U 2 in de warming-up en T 3 als hoogtepunt... |
Bewerkt door Heiko op 14/09/2006 09:46:19 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 09:46:41
|
had niet ander verwacht van je Heiko, moet sis wel keer deze kant op komen trouwens want wij wonen vlak bij elkaar.
whahahahaha the faboulus k.u.t. tour. |
Bewerkt door U.H.F. op 14/09/2006 11:28:29 |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 11:30:51
|
Ja, nu zie ik het ook ik bedoel  |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 12:12:33
|
ja ja ja hou je maar van de domme lolbroek.
Er loopt iemand de winkel in en vraagt: "Heeft u een tyros 2 xxl, een servicepakket en een voetpedaal?" De man in de winkel zegt: "Jij bent drummer hè?" De klant, bedremmeld: "Ja, hoe weet u dat?" "Dit is een reisbureau!" |
Bewerkt door U.H.F. op 14/09/2006 12:25:21 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 12:35:05
|
quote: Originally posted by U.H.F.
had niet ander verwacht van je Heiko, moet sis wel keer deze kant op komen trouwens want wij wonen vlak bij elkaar.
whahahahaha the faboulus k.u.t. tour.
geen probleem toch  Ik componeer een nummer en arrangement , effe aangeven aan SABAM en dan stuur ik een MP3'tje jullie richting uit, dan mogen jullie een tekst maken De tekst dan ook even aangeven bij Buma-stemra en klaar  Dan komen jullie richting Belgie effe inzingen in onze opname- studio en klaar is ome sis  http://users.telenet.be/uptide/ De echte Belgische frieten zullen klaar staan en eveneens onze befaamde trappisten    Wat moet je nog meer hebben !! Ik moet wel even weten welk genre je wil doen ? groeten sis den trappist
|
Bewerkt door n/a op 14/09/2006 12:36:57 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 12:51:23
|
| voorstel wat mij betreft aangenomen sis, heiko kunnen we leuk dagje van maken ik heb een oldtimer en we zouden er daarmee naartoe kunnen touren, brandstof voor mijn rekening, ik zit zelf te denken aan iets van een fuifnummer, zo'n inhaker die de wintersport gaat veroveren. is dat wat? |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 13:52:00
|
ben wel blij dat er bij t3 iig iemand is met goede opname-apparatuur ik kom zelf niet verder als:

ps. gefeliciteerd heiko je hebt t topic aangemaakt dat binnen 1 week al bovenaan staat met de meeste reacties. |
Bewerkt door U.H.F. op 14/09/2006 13:57:38 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 14/09/2006 : 16:35:45
|
          mooi setje  sis |
 |
|