Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 volume wisseling alleen het schuifje niet hoorbaar
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

josje01
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 11/03/2015 :  22:39:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal, vandaag merkte ik op tijdens het spelen op mijn tyros5 dat het volume schuifje onder in het display dus het software schuifje van : Style uit zichzelf omlaag en omhoog gaat een klein stukje, normaal stat het bij mij op waarde 100 maar staat het op 79 en verhoogd zichzelf naar 80 dan weer 85 dan weer 90 enz.... maar blijft niet meer constant zoals eerst het geval was??? hopelijk toch niet een defect? of de HD????
wie heeft dit al eens meegemaakt en wat is er aan te doen??
De volume wisseling in wel niet hoorbaar in de geluidssterkte/
mvrg: jos

hendri
New Member

29 berichten

Geplaatst - 19/03/2015 :  11:38:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb hetzelfde geconstateerd bij de balance knoppen die bij bepaalde gekozen styles van links naar rechts gaan om een bepaalt effect te creeren. Dat is hier zo geprogrammeerd. Een vriend van mij heeft dit ook. Dit doet hij bij jou misschien alleen maar bij een en dezelfde door jou gekozen style.
We kunnen controleren of wij dat ook hebben als je even de gekozen instellingen doorgeeft.

Groetjes Hendri.
Ga naar bovenaan de pagina

jos wispenninck
Junior Member

63 berichten

Geplaatst - 21/03/2015 :  11:25:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste,
Ik verwijs naar mijn bericht "volume slaat op hol" en de laatste reactie daarop op 09/11/2014 op dit zelfde forum. Ik hoop dat je niet met hetzelfde probleem geconfronteerd wordt. Sinds ik op 04/06/2014 voor het eerst de zaak heb aangekaart op dit forum, en mij bevestigd werd dat Yamaha aan een oplossing werkt, heb ik tot op heden nog niks mogen vernemen..

TYROS 5 / MFC10 / Bose L1 Model 2 met Tonematch

josje01
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 24/03/2015 :  21:44:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Het probleem zat hem in slecht contact in de slider van volume style, na deze een keer of twintig van boven naar beneden en andersom te hebben bewogen was het opeens over, dus moet het of een vuiltje of slecht contact zijn geweest. Hoop dat het weg blijft
Dank je voor het meedenken.
mrg: jos
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000