Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 neo ventilator
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter65
Junior Member

90 berichten

Geplaatst - 07/04/2015 :  21:01:05  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo iedereen. wie is er bij de demonstratie geweest van de Neo ventilator, en wat is de indruk van u? hoe moet je hem aansluiten ? ik kom uit GOES dat is te ver voor 1.30 uur demonstratie. ik overweeg om hem te bestellen.

gr peter

hendri
New Member

29 berichten

Geplaatst - 08/04/2015 :  13:03:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je even iets verder op het forum kijkt zie je dat ik daar iets over geschreven heb. Aansluiten is heel eenvoudig. Als je hem bij Oostendorp bestelt krijg je er ook de digitale Nederlandse handleiding bijgeleverd. Geen enkele andere muziekhandel kan de Nederlandse handleiding leveren. Voor het aansluiten op een Tyros krijg je van Oostendorp ook uitstekende ondersteuning. Ik heb hem zelf ook en ik moet zeggen dat er geen betere te verkrijgen is. Bevalt mij dus uitstekend. Koppel hem dan weer eens aan de Hammond en dan weer eens aan de Tyros 5. Hieronder vind je een link. Deze japanner maakt er echt een feestje van. Je kunt bij deze demonstratie, via het instellingen tandwieltje rechts onderin het You Tube scherm ondertiteling krijgen in het Nederlands Engels etc. Dus kijken en genieten.

www.youtube.com/watch?v=58CRo8Kwm1w

Groetjes
Hendri

Bewerkt door hendri op 08/04/2015 22:20:32
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 08/04/2015 :  14:36:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Hier de Oostendorp versie :

https://youtu.be/AAqBwMZfJQY

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000